شامپوی ضد التهاب رو میشه دایم استفاده کرد یا فقط زمان خارش
پاسخ دهیدسلام آره مشکلی نداره
رنگ و سایز دیگه ای نداره؟
پاسخ دهیدخیر اتمام شده
درود بر شما بوش خوبه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بله
واقغا میسه موی بدن سگ را زد یا مثل اسباب بازی هست؟گرم نمیشه ؟؟و گیر نمیکنه؟؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
این مدل بهترین موزر حیوانات هست از برند vgr که خیلی معروف و معتبره
کیفیت خیلی خوبی داره
ممنون از پاسخگویی بله دشک رو داخل فیلم دیدم منظورم الیاف 4 طرف دور دشک بود که از کدوم قسمت ها در میاد تا بتونیم جای خواب رو شستشو بدیم
پاسخ دهیدیک زیپ داره که میتونید خارج الیاف دور رو
سلام چقدر خوبه این جای خواب فقط اینکه دشک کلا بیرون نمیاد از داخل جای خواب و اینکه برای خارج کردن الیاف دور از کدوم قسمت زیپ داره ؟
پاسخ دهیدسلام ویدیو محصول رو ببینید
زیپ داره الیاف کامل درمیاد
سلام
میشه لطفا یه کم بیشتر ازجزئیات آغوشی توضیح بدید؟
پت سمت جلو می مونه یا پشت؟
عکسای بیشتر رو چطور می تونم ببینم؟
سلام وقت بخیر جلو قرار میگیره
یک پیام توی. باه یا واتس اپ بدید بیشتر راهنماییتون میکنیم
سلام
وقت بخیر
من اززنجان می خوام ثبت سفارش انجام بدم
تاچعارشنبه می تونید آغوشی حمل پت(سگ)رو به دستم برسونید؟
سلام وقت بخیر اگر امشب ثبت بشه و تیپاکس رو انتخاب کنید بله
لطفا توی توضیحات سفارش هم بنویسید تا 4 شنبه نیازش دارید
آیا بعد از گذر زمان این چرمهاش پوسته پوسته نمیشه؟
پاسخ دهیدسلام جنس کار درجه یک هست و برند معروف و با کیفیتی هست و رضایت مشتری زیادی داره
البته کار جدید هست تازه چند ماهه اومده تا الان مشکلی نبوده
آیا پرهاش میریزه؟
پاسخ دهیدکار با کیفیت و وارداتی هست درحالت استفاده عادی پر کنده نمیشه
آیا سینی ادرار پت هم میشه با محلول ضدعفونی کرد؟
پاسخ دهیدبله میشه
استفاده این اسپری چجوریه ؟
پاسخ دهیدسلام در زمان ها و محیط های پر استرس میتونید استفاده کنید
مثلا توی ماشین، توی باکس پت زمانی که میبریدش دامپزشکی و ...
سلام. من سفارش دیگه ای داشتم که ثبت شده. اگر این رو خرید کنم با هم می فرستید؟
پاسخ دهیددرود نرم کننده هست یا شامپو؟
پاسخ دهیدسلام شامپو با نرم کننده هست
سلام سایز ایکس لارج دارید؟
پاسخ دهیدسلام فقط دو ایکس موجوده
آیا برای گربه هم مناسبه؟
ظرف غذاخوری استیل هست یا فقط آرام خور،همچنین قسمت آب ساده نیز هست؟
سلام از نظر ارتفاع بله فقط سایز ظرف ها کوچک نیست سایز ظرف هارو در نظر بگیرید
قسمت آب ساده نه چون این ضد لغزش بودنش خودش یک مزیت هست
ظرف استیل جداگانه هم توی هفته شارژ میشه
سلام وقتتون بخیر این برای سگ اشپیتز اندازه اش اوکی هست ؟
پاسخ دهیدسلام لطفا سایز دهانه پنجه شور رو چک کنید
درود، آیا برای سگ نژاد بزرگ مثل ژرمن هم قابل استفاده هست؟
پاسخ دهیدسلام سایز بندی ذکر شده
برای توله بله
سلام
ببخشید این محصول برای توله 4 ماهه مناسبه؟
سلام بله
سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم این محصول برای توله 4 ماهه مناسب هست؟
سللم بله نرم و کوچک هست
رنگ و تاریخ تولبد و انقضاشو میفرمایید
پاسخ دهیدسلام همه موارد ذکر شده
رنگ مشکی تاریخ انقضا هم بالای قیمت درج شده
سلام ارسال به شهرستان دارید؟
پاسخ دهیدسلام بله
ممنون از پاسخگوییتون، با پست کی بدستم میرسه؟
پاسخ دهیدخواهش میکنم
پست 3 تا 4 روز کاری
تیپاکس 1 الی 2 روز
سلام وقت خوش، این قرص محصول چه کشوریه و تفاوتش با براوکتو چی هست؟
پاسخ دهیدسلام شرکت اصلی آمریکا و تولید ترکیه هست
پوشش بیشتری نسبت به براوکتو داره شامل انگل های داخلی و خارجی و کرم قلب و ...
سلام سایز ایکس لارج موجود میشه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر فعلا خیر
سلام ببخشید وقتی آب رو داخل بطری می ریزیم سپس آب در ظرف میریزه اما هنوز داخل بطری آب هست دیگه آب وارد ظرف نمیشه؟
پاسخ دهیدسلام به اندازه ظرف همیشه آب داخلش هست هر موفع کم بشه از بطری مجدد وارد ظرف میشه
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که این قرص رو به صورت عددی نمی فروشند آخه 160 تا خیلی زیاده و من خیلی کمتر میخوام مخصوصا که سگم نژاد کوچیکه.؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر نه متاسفانه
سلام دوز 16 موجود ندارید الان؟
پاسخ دهیدسلام خیر
سلام سایز ایکس لارج موجوده؟ و ارسال دارید به شهر دیگه ؟
پاسخ دهیدسلام نه موجودی سایت دقیق هست
الان فقط لارج موجوده و بله ارسال داریم
سلام چرا قیمت وقت ثبت تغییر کرده تو سایت زده ارزونترین حدودا دوازده تومان وقت ثبت میشه سی و خورده
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر قیمت بدون مالیات 28.900 هست
سلام ببخشید سگ من سیزده کیلوعه اشپیتزه اندازش میشه اگه انداش نشه بازگشت محصول امکان پذیر هست؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر لطفا طبق جدول سایز بررسی بفرمایید و خیر لباس تعویض ندارد
سلام وقت بخیر ببخشید یدونه ش 350 یا چهارتاش
پاسخ دهیدسلام 4 عدد
برا گربه چی میشه استفاده کرد وایا با ان مزه میخورن
پاسخ دهیدخیر برای گربه مدل های دیگه باید بگیرید
سلام وقت بخیر سایز 6 رو کی موجود میکنید
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر همین هفته میرسه
سلام
آیا امکانش هست عکس های بیشتر از جزییات مشخصات این محصول رو دید؟
سلام وقت بخیر واتس اپ در ارتباط باشید
سلام ببخشید این برس سمت دیگش چه جنسیه؟میشه عکس اون سمتشم بگذارید؟🙏
پاسخ دهیدسلام سمت دیگه سوزنی هست و البته موجود نیست
وقت بخیر.برای گربه قابل استفاده نیست؟؟
پاسخ دهیدسلام خیر
لباسارو توشتین sتا3xl اما فقط تا xl دارین ومعل م نیست مثلا لارج طول وعرضش چند سانته
پاسخ دهیدبله تا سایر ایکس الان موجوده
طول و عرض لباس مهم نیست. شما باید دور سینه پت رو اندازه بگیرید و با جدول سایز بندی مقایسه کنید
مدیوم تا چه وزنی مناسبه؟
پاسخ دهیدسلام لباس ها بر اساس وزن نیست باید حتما سایز بگیرید
سلام موجود نمیشه ؟؟
و اینکه قدرت پرزگیریش خوب هست؟ لطفا صادقانه جواب بدین 🥺🙏🏻
سلام مدل اورجینال این هفته شارژ میشه و بله کیفیتش عالیه
سلام ببخشید جدول سایز بندی دارید برا این لباس
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر عکس زیر لباس رو ببینید
سلام، لطفا ابعاد داخلی محل قرارگیری پت رو بفرمایید. ممنون
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر باشه 60 در 30 سانتی متر هست
سلام وقت بخیر سایز بزرگ دارید برای سگهای خیلی بزرگ ؟
پاسخ دهیدسلام موجودی سایت دقیق هست الان سایز لارج موجوده
سایز ایکس لارج میخوام ولی ثبت نمیشه چرا
پاسخ دهیدچون موجود نیست
سلام وقت بخیر رنگ قرمزش موجود نمیشه؟
پاسخ دهیدسلام موجوده
سلام آیا رنگ دیگه این هودینی موجود هست سایز L می خواستم
پاسخ دهیدسلام در حال حاضر خیر
سلام
موهای لباس های نازک رو هم جمع میکنه؟
سلام وقت بخیر
بله ولی مدل اورجینالش جذبش بیشتره
سلام برای سگ شیتزو چند سانتی مناسب است؟
پاسخ دهیدسلام 5 سانتی مناسبه
سلام میشه فیلم این اسباب بازی توپ متحرک و برام ارسال کنید ؟؟؟؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر لطفا توی اینستاگراممون چک کنید ویدیو اونجا هست
چه موقعی بهتره بدم
پاسخ دهیدقبل از قرار گرفتن در محیط استرس زا مثل دامپزشکی
سلام
من قزوینم
چند روزه به دستم میرسه؟
سلام با چاپار حدودا 2 روز و پست 3 الی 4 روز کاری از زمان ارسال
سلام وقت بخیر این محصول برای پیشگیری هست یا درمان؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر برای هر دو
ولی اگر پت کک و کنه داره چند درمان باهم باید انجام بشه
سلام وقت بخیر میخواستم بدونم کی سایز کوچیکش موجود میشه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر مشخص نیست
لطفا یاداوری موجود شدن کالا رو بزنید تا وقتی شارژ شد براتون پیامک بیاد
سلام از کجا بدونم به ابخوری که دارم میخوره ؟
پاسخ دهیدسلام این فقط مخصوص ظرف آب شاون هست
فیلتر دستگاه ابخوری منم شبیه همین هست
امکان داره عکس از فیلتر بذارید
سلام اگر شانه برای تنظیم کوتاهی مو داره چرا تو عکس و فیلم نیست؟
پاسخ دهیدسلام شانه داخل بسته بندی محصول نیست
سلام جلوی کوله هم چرخ دار یا فقط دو تا چرخ عقب کوله است؟
پاسخ دهیدسلام فقط عقب هست
سلام
کفش چه جنسیه که پرزهارو حذب میکنه آیا چسبه؟
سلام نه چسبی نیست یک نوع پارچه جاذب مو هست
سلام وقت بخیر. برای سگ های نژاد بزرگ هم مناسبه؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر باشه
قطر داخلی 6 سانتی متر هست لطفا بررسی بفرمایید
ببخشید چون گزینه انتخاب رنگ نداره تفاوت شماره 1 کوچک و شماره 3 کوچک چیه
پاسخ دهیدعکس محصول رو ببینید شماره رنگ ها نوشته شده طبق اون انتخاب کنید
میشه لطفا بگین سایز کوچیک تا چه وزنی رو توی خودش جا میده یا واسش مناسبه ؟ میخوام بدونم اگه گربه بزرگتر شد هم واسش مناسبه یا باید سایز بزرگ بگیرم
پاسخ دهیدتوی توضیحات نوشته شده
سایز کوچک تا 15 کیلو هست
سلام من گربه ام حدود 4 کیلو وزنشه ، آیا سایز کوچک مناسبه واسش ؟
پاسخ دهیدسلام بله سایز کوچک مناسبه
سلام ساسز ایکس لارج برای آکیتا اندازه میشه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
حتما باید طبق سایز های درج شده چک بفرمایید
سلام کی موجود میشه سایز مدیوم ؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر فعلا این کار شارژ نمیشه
سلام و درود
آیا مجدد موجود میشه ؟
سلام بله نهایتا تا شنبه
ببخشید بعد از استفاده دهان پت باید شسته بشه؟
پاسخ دهیدسلام خیر
فقط تا 1 ساعت بعدش آب و غذا به پت ندید
سلام قیمت این دستمال تمام شده چقدر میشه و چند روزه بدستم میرسه
پاسخ دهیدسلام 373 تومان میشه
بستگی به شهرتون و نحوه ارسال داره
مثلا تیپاکس تهران یک تا دو روزه میرسه
پسر من 15 کیلوئه یکیو و نصفی باید بخوره درسته؟نتونستم سفارشمو ثبت کنم چرا؟
پاسخ دهیدسلام بله 1.5 درسته
اگه مشکلی دارید توی واتس اپ پیام بدین بهمون
هلووووو.4 تا محصول در یک محصول ؟یا در پک ؟
پاسخ دهیدسلام نه یک محصوله
سلام و درود
آیا این روغن بایستی بوی تند ماهی هم بدهد؟ یا بی بو و شبیه روغن خوراکی هست ؟
سلام وقت بخیر
بوی ماهی داره
معذرت میخوام پنج عدد قرص چه قیمت میشه؟
پاسخ دهید20 میلیون تومان
داخل یک بسته چند عدد قرص وجود داره؟
قیمت تکی چند هست؟
سلام بسته های براوکتو تکی هست فقط یک قرص داخلشه
راحت تاشو هست که عقب ماشین جمع بشود و فقط برای رفتن به رستوران استفاده کنم مخصوصا هنگام سفر و بین راه استفاده کنم
پاسخ دهیدبله یک دکمه روی دسته هست اون رو فشار بدین جمع میشه
من دو تا پودل دارم ، یکی 6:5 و یکی 3/5 ، برای رستوران ها می خوام استفاده کنم که مشکل دارم اما ستیزی باشه که جفتشون داخل یک کالسکه بزارم ؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر
بله مشکلی نداره قابل استفاده برای 2 پت هست
من الان شماره تلفن و اسمم رو وارد کردم
حالا باید چیکار کنم؟
سلام وقت بخیر
لطفا به شماره واتس اپ 09309567597 پیام بدین راهنمایی تون میکنیم
دوز مناسب برای سگ نژاد ژرمن چه مقدار هست ؟ توله 1ساله
پاسخ دهیددر قسمت نقد و بررسی جدول نحوه استفاده قرار داده شده مطالعه بفرمایید
سئوال اینکه نحویه ارسال و پرداخت چگونه هست
پاسخ دهیدهمه مراحل در سایت هست ثبت سفارش و نحوه ارسال انتخاب و پرداخت در سایت انجام میشه
از روی فرش دستباف راحت تمیز میکنه؟
پاسخ دهیدبله مناسبه
عذرخواهی میکنم برای سگهای بزرگ مثل نژاد ژرمن هم قابل استفاده هست؟
پاسخ دهیدسلام بله مشکلی نداره
برای چشم هم استفاده میشه کرد یا خیر
پاسخ دهیدخیر فقط برای گوش هست
برای چشم محصول جداگانه هست
سلام برای توله سگ هم استفاده میشه؟
پاسخ دهیدسلام بله
قیمت دور پیچ مرغ مدادی بسته ای یا فله ای
پاسخ دهیدموجود نیست
قیمت دور پیچ مرغ مدادی بسته ای یا فله ای
پاسخ دهیدموجود نیست🙏
مشکی رنگش که ظرف غذا استیل هست رو ندارین؟ فقط آرام خور دارین؟
پاسخ دهیدسلام بله فقط آرامخور موجوده
سلام ببخشید این ظرف استیلش موجود میشه ؟؟ من پلاستیکی نمیخوام
درود
سایز لارج هم دارید ؟
سلام خیر موجود نیست
سلام مدل ایکس لارجش رو نمیارید؟
پاسخ دهیدسلام این مدل فقط سایز لارج داره کلا ایکس لارج نداره
سلام در کنار قرص تاپ 10 بیفار میتونم از این روغن هم استفاده کنم؟ یا همون قرص کافیه؟
پاسخ دهیدسلام روغن ماهی امگا 3 داره که توی تاپ تن نداریم بله مشکلی نداره میشه استفاده کرد
محصول مصرفی مشترک برای ضد انگل و کک و کنه و.....هم موجوده؟
پاسخ دهیدسلام خیر مشترک نیستن
من هم پیشی دارم هم هاپو،گربه هر چند کیلو یک قرص؟و سگ هم .....؟
پاسخ دهیدسلام توی قسمت توضیحات نوشته شده اگر خریداری بکنید هم پشت بسته درج شده
سلام خسته نباشید کی موجود میشه این محصول؟
پاسخ دهیدسلام ممنونم
این مدل فعلا موجود نمیشه ولی دو مدل موزر دیگه موجود داریم
لایه بیرونی جای خواب مسافرتی ضدآب هم هست؟
پاسخ دهیدبله
چه جوری اندازه بگیریم؟
پاسخ دهیدطول و عرض پنجه پت رو وقتی روی پا ایستاده اندازه بزنید
سلام توی هر جعبه چند تا قرص هست؟
پاسخ دهیدسلام یک عدد برای 3 ماه
سلام چطور استفاده کنیم؟ تا چه تایمی اثر بخش هست؟
پاسخ دهیدسلام باید پشت گردن تا دم پت رو 3 4 پاف اسپری کنید
هفته ای یکبار تکرار کنید
جایگزین حمام هست؟
پاسخ دهیدقطعا خیر
ماهی یکبار باید حمام ببرید
درود بر شما
به سگ هم میشه داد ،من هم گربه و هم سگ و هم خوکچه هندی دارم و به خاطر هزینه معمولا از محصولات مشترک تهیه و استفاده میکنم.
سلام خیر فقط برای گربه هست
سلام
یه سگ نژاد پودل دارم بیش از حد خودش و میخارونه
جوری که ضخم میشه
این شامپو بدردش میخوره ؟؟
سلام وقت بخیر
خارش ممکنه دلیلش صرفا پوستی نباشه بهتره به دامپزشک مراجعه کنید ولی درکل برای بهبود محل زخم مناسبه
سلام
برای ژرمن 3ماهه با 10 کیلو وزن کدام مدل مناسبه؟
سلام وقت بخیر همین وزن
این محصول خوردنی هستش یا فقط باید بازی کنن و بخاطر بوی بیف جذب میشن
پاسخ دهیدخیر اسباب بازی هست
این محصول خوردنی هستش؟ یا فقطباید دندون بزنن
پاسخ دهیدسلام نه خوردنی نیست یک اسباب بازیه با رایحه بیف
سلام وقت بخیر هر چند روز یکبار باید ریختن قطره تکرار بشه
و اینکه انگل زیر پوستی رو هم از بین میبره؟
سلام 2 ماهی یک بار
برای گربه قابل استفاده است یا خیر
پاسخ دهیدسلام بله
سلام همراه با کوله موجود نیس؟
پاسخ دهیدسلام خیر
ایا برای سگ بیچون فرایز میشه ؟
پاسخ دهیدعزیزم هر جا نوشتیم برای سگ مناسبه واسه سگ بیشون هم مناسب هست
ایا برای سگ بیچون فرایز میشه
پاسخ دهیدبله
ایا برای سگ بیچون فرایز میشه ؟
پاسخ دهیدسلام بله کاملا مناسبه
رنگ آبی موجود است؟
زمان ارسال چقدر طول می کشد؟
سلام خیر فقط همونی که فلش زدیم موجوده
فردا ارسال داریم
یک جفته و یکبار مصرفه؟
پاسخ دهید4 عددی هست و بله یکبار مصرفه
اما وقتی وصل میکنید نیازی نیست بکنید خودش بعد از چند روز استفاده جدا میشه
سلام کی موجود میکنید و اینکه سگ من 3کیلو هست نمیشه بهش سایز مدیوم!؟
پاسخ دهیدسلام ایشالا از ماه آینده میرسه
وقت بخیر من سایر لارجشو میخوام
شما میارید
سفارش بدم
چون دو تا سگ دارم بکیشون 16 کیلو و پنجه پهنه
فکر میکنم سایر لارج برای جفتشون مناسب باشه
سلام وقا بخیر ایشالا ماه بعد میرسه دستمون
سلام خسته نباشین پت من پامرانین هستش که وزنش 4/800 کیلو هستش من باید چه وزن براوکتو خریداری کنم؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
همین سایز 4.5 تا 10 کیلو
سایز لارج واسه ژرمن شپرد داره
پاسخ دهیدسلام این مدل نه ولی طرح 14 داره
سایز دور گردن پت رو با سایزبندی مطابقت بدین
سلام امسال مجدد شارژ میشه؟؟ من میخوام حتما
پاسخ دهیدسلام بله به امید خدا ماه آینده میاد
بعنی اگه پر از آب باشه داخل ماشین نمیریزه هنگام حرکت؟
پاسخ دهیدخیر
سلام وقت بخیر آیا برای نژاد ژرمن هم میشه استفاده کرد وزنش تقریبا 30کیلو هست
پاسخ دهیدسلام بله برای همه نژادها مناسب هست
سلام وقت بخیر
هر بسته حاوی چند عدد قرص هست
سلام یک قرص برای 3 ماه
سلام من 2 عدد رنگ روشن میخواستم
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
رنگ چوب همه یک تن رنگی هست و روشنه
آیا برای صندلی عقب خودروهای شاسی بلند هم مناسب هست؟
پاسخ دهیدبله مناسب هست
سلام چرا تو عکس این محصول سه سایز مختلف گذاشتین؟ توی توضیحات نوشته بودین که پک 20 تایی تک سایز هست
پاسخ دهیدسلام در حال حاضر فقط یک سایزش موجوده و تک سایز هست
سلام چطور میشه سایزشون وانتخاب کرد ؟؟؟
همشون یک سایز هستند ؟؟؟
سلام وقت بخیر تک سایز هست برای سگ های تا 15 کیلو
ببخشید این جای کیسه هست ؟ من متوجه نمیشم چجوری هست کارکردش
پاسخ دهیدسلام بله کیسه رو داخل این محصول میذارید
سلام اندازه یورکشایر میشه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر با سایز بندی نوشته شده لطفا چک کنید ببینید مناسب هست یا نه
سلام ایا رول چسبی قابل تعویض هست یا داٺمی هست
پاسخ دهیدسلام دائمی و حالت ژله ای هست
سلام رول چسبیش تموم میشه
پاسخ دهیدسلام خیر دائمیه
این قطره ایی که همراه برس هست بعد از تمام شدن میشه دوباره قطره رو بخریم؟
پاسخ دهیددر حال حاضر ما موجود نداریم
ممنون
سلام وقت بخیر
مدیوم مشکی موجود نمیشه؟
سلام موجود میشه اما مشخص نیست کی
توی کوتاه مدت شارژ نمیشه
سلام چند روز طول می کشه به دستمون برسه ؟؟؟؟
پاسخ دهیدسلام بعد از تعطیلات یعنی روز 5 ام ارسال میشن
سلام این قلاده برای سک 6 ساله مناسب هست؟
پاسخ دهیدسلام اگه سایز دور گردن مناسب باشه بله
سلام عوارض این قرص کک و کنه براوکتو رو میفرمایید؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
عوارض خاصی نداره
کبد سگ یا سیستم گوارش یا اعصاب دچار مشکل نمیشه؟
شنبه سفارش ثبت بشه چند روزه به دستم میرسه؟
شهر اراک هستم.
سلام احتمال زیاد بعد عید
وقت بخیر
لباس گوچی پسرانه سایز xl موجوده؟
سلام خیر
وقتی این قرص و میدیم دیگه نیازی نیست قرص انگل که سه ماه یکبار داده می شد بدیم؟
پاسخ دهیدخیر نیازی نیست دیگه
خیالتون از کک و کنه و انگل و جرب راحت باشه
سلام سگ من ده کیلو هست. و ساکن شمال هستیم همیشه با شروع بهار کک و کنه شروع میشه. باید کدوم قرص براوکتو بهش بدم؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر باشه
همین مدل نارنجی رنگ مناسبه
به نظر خودم لارج خوبه
پاسخ دهیدفرمودین دور سینه پتتون 40 هست. لارح هم میتونه خوب باشه فقط یکم آزادتر میشه توی تن پتتون
سلام و وقت بخیر
دور سینه پت من 40 و قد لباس 45 چه سایزی باید انتخاب کنم. شیتزو 2 ساله هست.
ممنون
سلام سایز مدیوم مناسبه اما اتمام شده
لطفا بفرمایید کف کار چند متر میشه ؟
پاسخ دهیدهر ضلع 40 سانتی متر هست و 8 ضلعیه
حدودا 1 متر مربع میشه
من نمیتونم سایزو تشخیص بدم
پاسخ دهیدسلام جدول سایز بندی درج شده . باید سایز دور شکم پت رو مقایسه کنید
اگر مشکلی دارید واتس اپ پیام بذارید راهنمایی میکنیم
سایز مدیوم کفش یکبار مصرف دارید؟
پاسخ دهیدسلام خیر
اگه بیعانه پرداخت بشه دو تا می خوام موجود می کنید .
پاسخ دهیدسلام خیر موجود نیست متاسفانه
سلام و ادب.گربه من 3 ماهش هست و ماده.
سوال اول اینکه اصلا نیاز هست گوشش تمیز بشه؟
س دوم این است که تا چه خدی تمیز میکنه؟ ویدیوی چیزی هست ببینیم؟ اگر هست در واتس اپ پیام بدم. به این نتکه توجه کنید کرزه من در قم هست و اصلا بیرون نمیره.
ممنونم
چقدر زمان میبره موجود کنید ؟
پاسخ دهیدسلام اصلا مشخص نیست
سلام
این مدل توپ روی فرش و موکت هم حرکت میکنه یا نه؟
سلام بله
سلام این پرزگیر چ فرقی با پرزگیر مغناطیسی داره؟
پاسخ دهیدسلام فقط ظاهرشون متفاوت هست
درود عرض ادب کاور تولید شما ایا دستگیره درب ولبه پنجره را پوشش میده خراش نیفته
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر این مدل خیر
مدل فول ولی پوشش میده درب ها رو
معلوم نیس دوزای دیگش کی موجود شن؟؟
من بچم باید دوز 5.4 مصرف کنه
نه متاسفانه
با پزشک مشورت کنید میتونن دوز هارو به هم تبدیل کنن
وقت بخیر
قرص آپوکوئل 5.4 ترک موجود دارین؟
سلام در حال حاضر فقط دوز 16 موجوده
لطفا عکس از قسمت توری هم بزارید و ابعاد روکش هم بفرمایید
پاسخ دهیدویدیو کامل این کاور توی پیج اینستا هایلایت کاور هست میتونید ببینید
سلام برای سگ بین 20 کیلو تا 25 کیلو رنگ آبی مناسبه استفاده کنم؟
پاسخ دهیدسلام بله
وقتی شارژ شد خبرم بدید
پاسخ دهیدسلام یکی دو روز دیگه مجدد شارژ میشه
چه قیمته کالسکا حمل سگ
پاسخ دهیدسلام لطفا سرچ کنید کالسکه مدل موجود رو میاره قیمت هم نمایش داده میشه
سلام هربسته چند تا قرص براوکتو داخلشه
پاسخ دهیدسلام یک عدد
موجود ندارین ؟
چه زمانی موجود میشه ؟؟
الان نه متاسفانه
ایشالا 2 هفته دیگه
سایز مدیوم موجود میشه ؟ که اطلاع بدین
پاسخ دهیدفعلا شارژ نمیشه
مشخص نیست کی بشه
محصول مشابه چی هست ؟
پاسخ دهیدمسواک و خمیر دندان
البته همین محصول شارژ شده
سلام وقت بخیر
جرم زیاد هم پاک میکنه؟
سلام وقت بخیر اگه زیاد قدیمی نباشه بله
عملکردش مثل مسواک و خمیردندان هست ولی یکم قوی تر و بهینه تر
سلام سایز مدیوم ندارین؟!
پاسخ دهیدسلام خیر
سلام ببخشید 550یا 5500است
پاسخ دهیدسلام 550 هزار تومان
سلام وقت بخیر انتخاب در رنگ و مدل هستیم ؟ من رنگ تیره میخوام
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
لطفا واتس اپ پیام بدین براتون انجام میدن
مانچینی هگ سفارش دارم
پاسخ دهیدسلام توی دایرکت یا واتس اپ پیام بدین
با کلاه میخواستم پافر هم سفارش دارم
پاسخ دهیدسلام توی دایرکت یا واتس اپ پیام بدین
سلام، کیفیتش خوبه؟ ینی جوری نیس که زود خراب بشه یا مدت کمی بشه ازش استفاده کرد؟
پاسخ دهیدسلام به نسبت قیمتش کیفیت مناسبی داره و محصولی هست که ما حدودا یکی دو ساله داریم ازش میاریم
اگه محصولی رضایت نداشته باشه ما دیگه شارژش نمیکنیم
سلام. قیمت یه دونه س یا قیمت یه بسته س؟ ممنون
پاسخ دهیدسلام هم بسته 10 عددی هم 100 عددی داره در قسمت انتخاب مدل چک کنید
طریقه نگه داریش چطور؟؟
پاسخ دهیدبعد از باز شدن مقداری که باقی میمونه رو باید تا نهایتا یکی دو روز بعد استفاده کنه پتتون
طریقه مصرفش چطوریه؟؟ طبق وزن سگ و ایناست؟؟؟
پاسخ دهیدبله طبق وزن سگتون میزانش مصرف روزانه مشخصه
سلام قرص اپوکوئل 16 میلی گرم دارید؟قیمتش روهم بفرمایید
پاسخ دهیدسلام خیر موجود نیست
سلام وقتتون بخیر
کفش 2ایکس مشکی موجود نمیکنین؟ لطفا ممنون میشم
سلام وقتتون بخیر
زمانبر هست
فعلا تا 2 3 هفته آینده شارژ نمیشه
سلام من همین رنگ چوب روشن میخوام ممنون
پاسخ دهیدسلام رنگ چوب ها روشن ترین پایه رنگی هست که این ظرف داره
میتونید ثبت سفارش بفرمایید
توی پیج اینستا هم رنگ خود محصول دقیق تر هست میتونید ببینید
سلام این شرتکا بجای پوشک هم میشه استفاده کرد؟
پاسخ دهیدسلام مدل های ماده رو بله
من برای سگ نر میخوام اگر همین سایز اسمال رنگ پسرونه تر داشتین لطف کنید بفرستین اگر نه که همینو
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر نه فعلا فقط همین مدل موجوده
باسلام من برای یک سگ شیتزو 4 ساله میخوام کفش هدیه بگیرم سایزش رو نمیدونم شما میتونید راهنمایی کنید ؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
امکانش نیست حتما باید سایز گرفته بشه
سلام.
سایز یک تا چه وزنی رو تحمل میکنه؟
برای کابین هواپیما مناسب هست؟
سلام سایز دو تا 5 کیلوگرم
ابعادش رو به ایرلاینتون باید بگید ببینید مورد تایید هست یا نه
سلام وقتتون بخیر
برای سگ سایز 2xl برام بفرستی ممنون میشم ازتون
سلام این مدل سایز 2xl نداره اتمام شده
ایا دوز 16 را موجود دارید؟
پاسخ دهیدسلام خیر
موجودی سایت درست هست
سلام، ابعاد این کاور چند در چنده؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
ابعداد دقیقش مشخص نیست اما برای همه ماشین ها مناسب هست و استاندارده
کلا کاور ها سایز بندی ندارند
عزیزمم این میشه بدون چرج هم استفاده کرد؟
جدا میشه چرخ و دسته هاش؟
سلام وقتتون بخیر باشه
نه این امکان رو نداره
سلام لطفا شامپو با رایحه آدامس توی پک سفارشات من بزارید. با تشکر
پاسخ دهیدسلام ثبت سفارش کردین؟
اگر بله همون چیزی که انتخاب کردین ارسال میشه خدمتتون
ببخشید من تهرانم. چند روز زمان برای اینکه به دستم برسه میبره
پاسخ دهیدبا تیپاکس یک تا دوزه و با پست 4 تا 5 روز
دختر من دور گردنش 34 و دور سینه 54 هست براش کوچیک نمیشه سایز لارج؟
پاسخ دهیدسلام لارج مناسب هست
اگر بخواید سایز ایکس لارج هم داریم
کت چرم رو سرچ کنید یک مدل دیگه هم داریم
چند روزه ب تهران ارسال می شود ؟
پاسخ دهیدبسته به روش ارسالتون تیپاکس یک یا دو روزه ست
سگ بزرگ هم مناسب هست سگ من 25 کیلو هست
مقاوم هست برای چنین وزنی؟
سلام بله مناسب تمامی نژاد ها و وزن ها هست
سلام دورس و پافر از هم جدا میشن یا چسبیدن به هم؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
به هم چسبیده هستن
سلام وقت بخیر
من همین قرص برای وزن 2 تا 10 کیلو رو به گربه خیابون دادم و جربش خوب شده . آیا باید بعداز سه ماه تکرار کنم ؟
سلام وقت شما بخیر
براوکتو مخصوص سگ هست عوارضش برای گربه رو اطلاعی ندارم ولی دوره مصرفش 3 ماهه هست
Salam 2x nadarin?
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر نه موجودی سایت درست هست
سلام
تیا امکانش هست که حضوری محصول رو ببینیم؟
سلام خیر فروشگاه حضوری نداریم
سلام ،این ظرف غذا چوبش چند رنگ دارد؟ من چوب روشن رو میخوام
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر تک رنگ هست
درود وقت بخیر
این محصول باز موجود میشه؟
سلام بله حتما
در حال تامینش هستیم اگر مشکلی پیش نیاد تا هفته آینده شارژ میشه
سلام عزیزم پسرم شیتزو 7کیلو هستش باید مدیوم انتخاب کنم .و اصلا آب توش نمیره؟
پاسخ دهیدسلام بله مدیوم مناسب هست
بله ضد آبه
سلام چند منری هست هر رول؟
پاسخ دهیدحدود 5 متر
سلام دونه ای هست یا بسته ای؟
پاسخ دهیدسلام دونه ای هست
سلام نحوه ی استفاده از این مدل و توضیح ندادین چطوری باید استفاده بشه؟
پاسخ دهیدسلام داخل این کار مقداری خمیر دندان اضافه میکنید و در اختیار پت میذارید. دندان گرفتن اسباب بازی باعث تمیز شدن دندان پت میشه
سلام واسه سگ 6کیلویی چه سایزی مناسبه؟
پاسخ دهیدسلام لارج بگیرید
سلام وقت بخیر
من چندساله مشتربتون هستم
الان موزر سگ رو در قسمت سرچ میزنم پیدا نمیکنم راهنمایی بفرمایید
سلام وقتتون بخیر باشه در حال حاضر اتمام شده
موجود میشه این هفته از طریق استوری اعلام میشه
سلام من الان دو هفتس منتظر مدیومشم اگه نمیارین از یه سایت دیگه سفارش بدم
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر باشه
ببینید این کار ها سفارشی هستن و زمانبر
این سفارش ما هم ارسال شده و فقط منتظریم برسه
همین روزا میرسه
یکم به تاخیر خورد اما حتما یکی دو روز آینده میرسه
کفش ضد آب بنفش هم داری
پاسخ دهیدبله سرچ کنید کفش
سلام مدیوم موجود شد
پاسخ دهیدسلام خیر هنوز دستمون نرسیده میفته واسه هفته آینده
سلام- شونه برای درجه بندی میزان کوتاهی نداره؟ یعنی همه و یک اندازه میزنه؟ ایا صفر زنه؟
پاسخ دهیدسلام بله شانه داره و سایزش قابل تنظیمه
سلام مدیوم موجود شد بلخره
پاسخ دهیدسلام انشالله اواخر هفته
رویال کنین پودل را شارژ نمیکنین
پاسخ دهیدسلام حتما شارژ میشه
سایز مدیوم موجود نمیکنید
پاسخ دهیدسلام بله هفته آینده موجود میشه
اواخر هفته
سلام شورتکس نر لارج میخواستم آیادارید؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بله موجود هست سرچ بفرمایید شورتکس نر
سلام وقت بخیر پت من عقیم هست، من برای مهماتی می خواستم آینا با داشتن این شورتکس بازهم پد زیر انداز باید ببرم برای مدفوع؟ و اگر مدفوع بکند توی شورتکس هست یا خیر؟ ممنون میشم اطلاع بدید
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
شورتکس ماده مدفوع رو هم پوشش میده
میتونید ازش استفاده بفرمایید
سلام من خرید کردم ازتون به دستم رسید تشکر
پاسخ دهیدسلام خیلی ممنون از خریدتون
مبارک فرشته تون باشه
ابعاد ؟
پاسخ دهیدسلام طول 53 و عرض 20 سانتی متر
برای ماشین 7 کیلویی یه بسته کافیه؟
پاسخ دهیداگر بتونید تعداد بالاتر بگیرید بهتر هست اثرش بیشتر میشه
سلام وقت بخیر
برای پودل تریر 8 ساله با ورن 10 کیلو هم مناسبه، البته یکبار هم ار شما خریدم . ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام بله مناسب هست
سلام سایز 2 کیف حمل پت برای 10 کیلو مناسب هست یا نه ؟
پاسخ دهیدسلام خیر
برای پت هایی که موهای بلند و پری دارند اون یری که مخصوص بدن هست جوابگو هست؟
پاسخ دهیدسلام اگر پوشش دو لایه نداره پت یعنی سگ هایی مثل پامر، سامویید و .. بله میتونید استفاده کنید
موجودهست
پاسخ دهیدسلام بله موجود هست از طریق سایت اقدام کنید
سلام من سایز اسمال رو میخوام کی موجود میشه؟؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر مدل های جدید تا آخر هفته میرسه
سلام سایز ایکس لارج به وزن 10 کیلویی میخوره
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بر اساس سایز دور سینه چک بفرمایید با وزن دقیق نمیشه گفت
کی موجود میشه🥺
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر متاسفانه اتمام شد و زمانبره شارژ مجددش
مشخص نیست
دکمه یادآوری همین صفحه رو حتما بزنید
سلام وقت بخیر
این مدل رو به زودی موجود میکنین؟
سلام وقت بخیر باه حتما اما حداقل 10 روز زمان میبره
دکمه یادآوری رو حتما بزنید تا به محض موجود شدن براتون پیامک بیاد
برای سگ 4 ماهه چه سایزی مناسبه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
باید سایز دور کمر رو بگیرید و با سایز بندی ها مقایسه بفرمایید
سلام این تشک تا چه وزنی را تحمل میکند؟
و اینکه سوراخ نمیشود؟
سلام وقت بخیر
وزنی ذکر نشده اما در مجموع برای پتهای کوچک هست
اگر ناخن پت کوتاه باشه نه سوراخ نمیشه
سلام روزتون بخیر
برای سگ گلدن نر چه سایز کفشی مناسب هست؟ البته ویدئو رو دیدم ولی نمیتونم متوجه بشم و تصمیم بگیرم چه سایزی خرید کنم . لطفا شما راهنماییم کنید و بگید چه سایزی براش مناسب هست
سلام وقت بخیر
لطفا به شماره واتس اپ ما یا پیج اینستاگرم پیام بدین تا همکارانم کامل راهنماییتون کنن
پایین سایت لینک هر دو موجود هست
سلام، برای نژاد پودل که خیلی فر هست مناسبه؟؟
پاسخ دهیدسلام بله میتونید استفاده کنید
با سلام
آیا این جای خواب برای توله سگ نژاد بزرگ مناسب هست ؟ جای خواب های قبلی رو با دندون پاره کرده آخه
سلام وقت شما بخیر باشه
این جا خواب محکم ترین جا خوابی هست که میتونید پیدا کنید
جنسش محکم و با دوامه و مخصوص سگ های بزرگ
سلام دو ایکسش به ژرمن 1ساله میخوره؟
پاسخ دهیدسلام لطفا سایز دور کمر رو بررسی بفرمایید
خیر مناسب سگ سایز بزرگ نیست
سه ایکس ندارین
پاسخ دهیدسلام خیر موجودی سایت به روز هست
استاندارد پرواز یعنی چی؟
پاسخ دهیدسلام یعنی امکان استفاده در کابین هواپیما درصورت تایید هواپیمایی رو داره و سایزش استاندارده
ببخشید فقط میخواستم مطمئن بشم که در صورت بسته بوون درب اون گربه من نمیتونه فرار کنه چون قلاده نداره و داخل کالسکه آزاده ممنون و اگر ممکن در صورت موجود شدن چه قیمتی داره
پاسخ دهیداگه قلاده رو ببندید خیلی مطمئن تر هست
حدودا 7 میلیون هست و رنگ صورتی یک عدد موجوده براس رزروش میتونید واتس اپ پیام بذارید
سلام سوالم این هست که گربه مت اصلا بغلی نیست جای محدود و بسته نمیمونه ایا احتمال داره از این کالسکه بیرون بپره اگر درب کالسکه بسته باشه چون قلاده هم نمیپذیره اگر از این کالسکه برای بیرون بردن استفاده کنم میتونه از داخلش فرار کنه ممنون
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر ببینید داخل کالسکه یک بند هست مه به قلاده وصل میشه و همینطور میتونید کالسکه رو با زیپ ببندید که پت نتونه خارج بشه
لوسیون درمجیک و دارید ؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر موجود نیست
سلام شامپو و نرم کننده درمجیک و باهم میخوام دارید ؟
پاسخ دهیدسلام خیر ناموجوده
سلام وقت بخیر من میخوام از این شورتکس مخصوص سگ نر بخرم ازتون ،ولی هر کاری میکنم نمیتونم سایزش رو انتخاب کنم
سایزی که برای سگ من خوبه ایکس اسمال هست
ولی توی انتخاب سایز فقط ایکس لارژ خورده
سلام وقت بخیر
ببه سایز ایکس اسمال موجود هست فقط
فقط سایزی که موجود هست رو میتونید ببینید
از سایر مدل ها دیدن کنید
سلام
اگه موزر ماشین شارژی موجود شد حتما اطلاع بدید
ممنون
سلام وقت بخیر واتس اپ یا اینستا پیام بدین میتونین رزرو کنید موزر رو
سلام کشور تولید کننده کجاست
پاسخ دهیدسلام ساخت ایران هست
2 تا شامپو کاملا همین مدل مارک برام فرستادن میخوام بدونم قیمتش چقده؟؟؟
پاسخ دهیدسلام فعلا موجود نیست قیمت مشخص نیست
سلام عرض ادب هم مخصوص ادرار هم مدفوع؟
پاسخ دهیدسلام نر فقط برای ادراره
مدل ماده واسه هردو
قرمز یا صورتی 3 ایکس لارج رو ندارید؟!
پاسخ دهیدموجودی سایت درست هست. مدل های جدید هم توی هفته میرسن
از کجا بفهمیم سفارشی ک دادیم چند ایکس هست؟!
پاسخ دهیدقسمت انتخاب مدل رو مشاهده بفرمایید
اونجا انتخاب میکنید
پشت شورتکست رو عکس ندارید . مشخص نیست چسبی هست یا کلا کش هست جای دم پت کش هست یا ساده لایه داخلی دارن یا نه ؟
پاسخ دهیدسلام فیلم کار توی پیج اینستا هست
چسبیه و جای دمش کشیه
بله داخل خودش هم پد داره و چند لایه ست
سلام چه نوع باطری میخوره
پاسخ دهیدسلام باتری قلمی
سلام
من شیراز هستم چندروزه به دستم میرسه و سایز رول ها چقدره؟
سلام وقت بخیر شیراز هستیم پیک میکنیم واستون
برای نژاد گلدن رتریور هم میشه؟
پاسخ دهیدسلام لطفا با سایز بندی درج شده تطبیق بدین
سلام وقتتون بخیر ببخشید کفش 2ایکس خارج مشکی موجود دارین؟
پاسخ دهیدسلام موجودی سایت به روز هست
در حال حاضر خیر
ندارین از این ؟
پاسخ دهیدسلام موجودی است درسته
خیر موجود نیست این رایحه
ببخشین مدل های دیگه هم میارید ایشالا یا فقط همین مدل که الان دارید
پاسخ دهیدسلام منظورتون چه محصولی هست؟
سلام و عرض احترام
آیا از این ادویه ها برای غذای تشویقی سگ هم میشود استفاده کرد که بوی بعضا بد تشویقی های طبیعی رو برد؟
اگر نه ادویه یا روشی هست؟
ممنونم
سلام بو داره این ادویه، فکر میکنم بتونید استفاده کنید البته در کل برای غذا خشکه
سلام و وقت بخیر
میخواستم نظر دیگران در مورد استفاده از محصولات درمجیک برای درمان بیماری آلوپیشیا رو بدونم
سلام سایز اسمال رو کی کوجود میکنید
پاسخ دهیدسلام فعلا تولید کننده موجود نکرده این کارو
سلام سگ من طول پاش 4 سانته سایز 2 واسش بگیرم اوکیه
پاسخ دهیدسلام طولش خوبه عرض پنجه هم چک کنید مناسب باشه
این قلاده های کوله دتر برا پامر خرسی 6 ماهه میشه
پاسخ دهیدسلام سایز بندی ها درج شدن با سایز پتتون مقایسه بفرمایید
سلام
برند beaphar را موجود نمیکنید ؟
سلام یک مقدار کمیاب شده تو بازار ولی حتما سعی میکنیم شارژ کنیم
بلندی قد پتم 40 هست با این وجود همون مدیوم؟؟؟
پاسخ دهیدبله بلندیش اوکیه
سلام پت من پامر اشپیتزه وزنش 6 کیلو هست ولی دور کمرش 37 به نظرتون چه سایزی واسش مناسبه
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر همون سایز مدیوم خوبه
سلام پدی که تثی شورتکس باید باشه هم داره یا نه؟؟؟
پاسخ دهیدسلام خیر موجود نیست
سلام فقط همین یک رنگ وداره؟
من دوتا پت دارم
سلام بله تک رنگ هست
دسترسی ندارم چون با این گوشی خریداری نشده
پاسخ دهیدما خیلی وقته براوکتو رو تموم کردیم و موجود نداشتیم احتمال میدم از سایت ما خریداری نکرده باشید. براوکتو اگر اصلش رو تهیه کرده باشید تضمینیه و مشکلات انگل داخلی و خارجی پت رو حل میکنه.
مدل اصلش همینی هست که توی ویدیو میبینید یعنی پایینش 4 تا دایره باید داشته باشه. اکثر جنس های توی بازار این جوری نیستن و کیفیتشون پایین تره.
و شاید مشکل خارش پت شما چیز دیگه ای باشه که اون موقع باید با دامپزشک مشاوره بگیرید
سلام
یک هفته میشه که این قرص رو به سگم دادم ولی هنوز خارش داره و خوب نشده باید چیکار کنم
سلام وقت بخیر
از سایت ما خرید کردین؟ اگر بله لطفا شماره سفارش رو بفرمایید
بله
سلام
عذرخواهی میکنم علت خارش سگتون چی بود؟ بخاطر قرص بود؟
سلام وفتتون بخیر
پودر پروبیوتیک کی موجود میکنید ؟
سلام وقت بخیر چه برندی پیشنهاد میکنید؟
22.5*18 منظورتونه ؟ چون زدید 8 !!!!
پاسخ دهیدارتفاعش 8 سانته و قطرش 22.5
ظرف مربعی هست
این کالسکه چند در چند؟
پاسخ دهیدسلام قسمتی که پت قرار میگیره 60 در 30 هست
من چاق ام دور کمرم ساز شلوارهام 48 یا 50 میخوره سایزش ؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر باشه
نه معمولا مشکلی نداره مثلا سایز ایکس لارج تا 85 سانت دور کمر رو ساپورت میکنه
سلام وقت بخیر،بسته 1 کیلویی هست،یا 15 کیلویی خودتون بسته بندی 1 کیلویی کردید؟
پاسخ دهیدسلام وقت شما هم بخیر
این کار بسته یک کیلویی خود شرکت هست کاملا پلمب
ابعادش چقدر هست؟
پاسخ دهیدسلام
قطر 22.5 و ارتفاع 8 سانت
فقط سایز ایکس لارج دارین؟
پاسخ دهیدسلام بله
رنگهای دیگه موجود نیست من دو رنگ میخوام نمیدونم چطور ثبت کنم
پاسخ دهیددر قسمت انتخاب مدل رنگ های موجود رو میتونید ببینید
یک رنگ رو انتخاب و دکمه افزودن به سبد خرید رو بزنید، سپس رنگ بعدی رو انتخاب و به سبد اضافه کنید
سلام کی موجود میشه
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر
مدل های دیگه ای از اسباب بازی تشویقی خور موجود هستش که خیلی کیفیت بهتری داره
کافیه توی سرچ سایت اسباب بازی تشویقی سرچ کنید همه مدل هار و میاره🙏🏻
ایا موی سگ رو هم جذب میکنه ب خودش
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
در این خصوص اطلاع دقیقی ندارم
میدونم تمام شده میخوام قیمت رو بدونم
پاسخ دهیدآخرین قیمت 590 بوده
ببخشید قیمت این محصول چقدره؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر اتمام شده
جای دمش طوری هیت که بتونه دستشوییی بزرگش و بیرون از شورتکس انجام بده؟
پاسخ دهیدسلام شورتکس نر فقط برای ادرار هست و مدفوع رو میتونه انجامبده اما شورتکس ماده دقیقا شبیه پوشک هست جای دم داره اما نمیتونه مدفوع کنه
قیمن هر بسته صدو چهل تومنه
پاسخ دهیدسلام بله بسته بندی های 5 تایی هست و قیمت هر بسته درج شده
سگ ما گلدن 30کیلو هست ؟
پاسخ دهیدیلام وقت بخیر مناسب سگ شما در حال حاضر موجود نداریم
سلام موجود دارین این قرص رو
پاسخ دهیدسلام خیر موجود نیست
چجوری باید استفاده کرد
پاسخ دهیدبه صورت هفتگی روی کمر حیوان از گردن تا دم مقداری اسپری کنید
سلام وزن این کیف چقدر هست؟
پاسخ دهیدسلام حدودا 3 کیلو هست
برای سگای کوچیک هم مناسبه؟
پاسخ دهیدسلام بله برای همه سگ ها قابل استفاده ست
سلام روز خوش
من از این ساک رنگ مشکی می خواستم در حال حاضر موجود ندارید؟
سلام عزیرم شارژ مجدد میشه به زودی
سلام من روغن گرفتم یکبار ولی متاسفانه ایرانی بود حتی با سرنگ یک قطره روی غذا ریختم نخوردن. تو کنسرو هم ریختم نخوردن.
غذا خشک رویال کنسرو هم ویسکاس.
انقد که بوی زننده ای داشت.
میترسم اینم همون بو رو داشته باشه....
سلام وقت بخیر
از اصالت این کالا مطمئن باشید. ما از سورس معتبر خریداری میکنیم و تا به امروز رضایت بالایی داشته این محصول و کسی ناراضی نبوده.
سلام .برای پت نژاد بزرگ هم کاربرد داره ؟؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر سر قمقمه پهن هست و تا وزن های بالا رو میتونه پوشش بده
لباس پت
پاسخ دهیدلطفا به شماره پایین سایت توی واتس اپ پیام بدین
دستکشها 1 بار مصرف
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر بله هر بسته 8 عدد دلخلشون هست و یکبار مصرف هستن
سلام من پامرین دارم و وزنش هم 4/5 هست
سایز میدون اوکیه هست برای پت من ؟؟ qr cod رو چطوری باید فعال کرد
سلام وقت شما بخیر باشه
بله سایز مدیوم مناسبه باز میتونید طبق جدول سایز بندی دور گردن و دور کتف هم تطابق بدین که خیالتون راحت باشه
qr code هم برای بار اول اسکن کنید توی سایتش میتونید فعالش کنید
این قلاده متری ساخت کجاست؟
پاسخ دهیدسلام ام پتس برند بلژیکی هست
سلام سگ من از نژادتیبیتن اسپانیل با وزنهشت کیلو میباشد ایا این قلاده مناسب میباشد و بندهای ان قابلیت کوچک و بزرگ شدن را دارد؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
سایز ایکس لارج مناسب پت شما هست
بله قابلیت تغییر سایز داره
سلام
من این اسپری را تهیه کردم
ولی ضرر نداره ؟
ایجاد مسمومیت نمیکنه ؟؟
سلام وقت بخیر
به هیچ وجه
کاملا امنه برای پت
عزیز من سگ من دو کهگیلویه و نیمه
کدوم رو استفاده کنم و بعد اونی که تا 4 کیلو هست نیست؟؟
سلام وقت بخیر واسه سگ شما مدل زرد رنگ باید استفاده بشه موجود هست میتونید تهیه کنید
سفارش با مالیات هزینه پست در اومد 430 تومن . انشاالله این که میفرستین بسته 4 عددی هست دیگه؟
آخر سفارش نوشت خرید یک عدد کفش
سلام وقت بخیر
بله 4 عدد هست
برای سگ بالغ 3 سال و نیم پودل حدود 12 کیلو مناسب است؟ یا مدل دیگه پیشنهاد می کنین ؟؟
پاسخ دهیدبا سلام برای سگ 10،12 کیلو بالغ ، پودل مناسب است؟؟
پاسخ دهیدسلام بله همین مدل مناسب هست
وزن بالا 15 کیلویی هم داریم اگر بخواید
تاریخ انقضا برای من خیلی کم است ، اگ6 بیشتر دارید من تهیه کنم ممنون
پاسخ دهیدسلام فعلا فقط همین تاریخ انقضا رو داریم
حجم سایز کوچک 350 میلی لیتر هستش؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
بله
برای توله مناسب هست؟
پاسخ دهیدسلام برای بالای 3 ماه مناسب هست
خواهش می کنم وقتی موجود شد به بنده خبر بدید
پاسخ دهیدوقت بخیر
دکمه اطلاع رسانی توی همین صفحه هست لطفا روی این دکمه بزنید تا در صورت موجودی اطلاع رسانی بشه
سلام وقت بخیر. واقعا خوبه؟ چون من انواع پرز گیر رو خریدم هیچکدوم خوب نبودن. فقط اون چسب رولی ها خوب بودن. آیا این خوبه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بله اینکار جزو بالاترین کیفیت های پرزگیر دائمی هست
بهتون پیشنهاد میکنم
چقدر طول میکشه ارسال بشه به تهران
پاسخ دهیدساام وقت بخیر 3 تا 4 روز کارب زمان میبره برسه دستتون
درود بر شما بند دور کمر ریگلاژ داره؟ خیلی به این اغوشی نیاز دارم ولی میترسم سایز نده
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
اگر منظورتون این هست که بند دور کمر تنظیم میشه یا نه بله قابلیت تنظیم سایز داره
سلام هر رول چسب چند متره؟
پاسخ دهیدسلام حدودا 4 4ونیم متر هست
سلام ای کاشک فیلم از این محصول تهیه می کردید
پاسخ دهیدسلام چشم انشالله به زودی
ارتفاع محصول رو می فرمایید. اگه ویدیویی از محصول بذارید عالی می شه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
لینک پیج اینستاگرام ما پایین صفح هست لطفا وارد پیج بشید ویدیو این محصول رو مشاهده بفرمایید
سلام محل بستم کمربند واسه پت داره
پاسخ دهیدسلام این مدل در حال حاضر نداره ولی مدل های دیگه دارن
سگ پاکوتاه من مدفوعشوزیادمیخوره چیکار کنم این قرص کمک میکنه
پاسخ دهیدسلام بله واسه همین مشکل هست این قرص
برای سگ پامر چند سانت مناسب است؟
پاسخ دهیدسلام هر 2 سایزش مناسب هست
سلام سایز مدیوم برای سگ 5ونیم تا 6 کیلو مناسب هست ؟؟
پاسخ دهیدوقت بخیر
سایز بندی داخل گالری عکس محصول هست. سایز مدیوم برای 7 کیلو به بالاست اما باز سایز دور کتف رو چک کنید شاید مناسب باشه
سلام حجم چند میلی لیتر یا چند سی سی هست ؟
پاسخ دهیدسلان وقت بخیر
600 سی سی هست
دوباره موجود میشه؟
پاسخ دهیددنبالش هستیم اگر بتونیم حتما موجودش میکنیم
سلام برای توله 7 ماه مناسب هست؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
نه برای توله یک مدل دیگه داره بیفار به این اسم توی سایت هست:
قلاده ضد کک و کنه بیفار مشکی 65 سانتی مخصوص پاپی
رنگ دیگری این محصول دارد
پاسخ دهیدسلام خیر فقط مشکی
سلام عکس های بیشتری ندارید ؟
باربند به دستگیره بالای درب وصل می شه؟؟
سلام خیر
اگه منظورتون روی درب هست بله
یک بند داره به دستگیره بالای درب وصل میشه
کدوم طعم بستنی را بیشتر دوس دارن؟!سگا
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر کاملا سلیقه ای هست
همه طعم هاش خوش خوراک هستن
درود سایز لارج موجود میشه؟
پاسخ دهیدسلام بله حتما
درود
برای ژرمن کارایی داره ؟
سلام وقت بخیر سایز توپش یکم از توپ تنیس کوچک تره
بیشتر برای سگ های کوچک هست
ببخشید من سفارش دادم تیباکس کی بدست ما میرسه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
از زمان ارسال 3 تا 4 روز کاری
من این قرص رو واسه جرب و قارچ میخوام ایا تاثیر دار
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بله تمامی انگل های داخلی و خارجی و جرب
سایز 2 تا همین دیروز 60 سانت بود تازه من نصفشو قیچی میکردم مینداختم دور 😮😮
پاسخ دهیدسلام
سایز 65 سانتی هم موجوده
رنگ قرمزش کی موجود میشه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
مشخص نیست تاریخ دقیقش فعلا موجودی همین هست
سلام وقتتون بخیر
ببخشید من تا ساعت 7 خونه هستم
اگه ممکنه تا اون ساعت بفرستین
در غیر این صورت همون صبح بفرستین تشکر🙏
سلام وقت بخیر
سفارشی ثبت کردین؟
لطفا برای هماهنگی سفارشات در واتس اپ یا اینستاگرام هماهنگ کنید
اگه ممکنه صحبت باید انجام بشه، چند تا سوال دارم قبل از سفارش. چون مفصله سفارشم
پاسخ دهیدسلام لطفا با شماره پایین سایت تماس بگیرید
فیلتر هم داره آیا؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر نه فیلتر نداره
سلام بطری قابل جابجا هست که گذاشته نشه
پاسخ دهیدسلام بله جدا میشه
سلام وقت بخیر ببخشید سگ من شیتزو 4کیلو و 400 هست سایز یک مناسب نیس؟
پاسخ دهیدسلام نه مشکلی نداره باز با سایز هم میتونید چک کنید
لطفا شماره کارت جهت خرید
پاسخ دهیدسلام لطفا از همین صفحه دکمه افزودن به سبد خرید رو بزنید و سبد خریدتون رو پرداخت بفرمایید
موهای پت من گره نداره ولی موی مرده و پرزی زیاد داره این برس میتونه براش مناسب باشه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر نه این شانه واسه گره نخوردن مو هست. لطفا توی سایت "برس" رو سرچ کنید. برس واسه پت شما مناسبه
عکس محصول رو میخواستم ببینم
پاسخ دهیدسلام عکس قرار گرفت
فقط رنگ مشکی موجود هست
در ماه چند بار از شامپو جهت جلوگیری از مبتلا شدن سگ به کک و کنه استفاده کنم؟
پاسخ دهیدسلام شامپو رو باید نهایتا 2 یا 3 هفته یکبار استفاده کنید
قیمت
پاسخ دهیدقیمت در همین صفحه نوشته شده
سلام سایز دو ایکس لارج دور گردنش چقدر هست؟
پاسخ دهیدسلام سایزبندی های درج شده برای خرید کافی هستن سایز دور گردن رو الان نداریم ولی متناسب با بدن پت هست
دور گردن و دور سینه این کار برای سایز بزرگ چقدر هست؟
پاسخ دهیدسلام سایز بزرگش موجود نیست سایز بندی بر اساس وزن نوشته شده
سلام وقت بخیر پرسیدم میگفتن دوباره برمیگرده و قطره الکیه
پاسخ دهیدسلام قطره برای از بین بردن خط اشک هست و وقتی پاک شد باید حتما دوباره بهداشت چشم پت رعایت بشه و دور چشم تمیز بشه
اگر تمیز نکنید بله مجدد احتمالش هست خط اشک برگرده. طبیعیه
سلام سایز 4 رو میخوام
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر سایز 4 موجود نداریم
درودبر شما
طرز استفاده این قلاده رو میفرمایید
سلام قسمت پد دار زیر شکم پت قرار میگیره
نحوه بستنش ساده ست
مواد تشکیل دهندش چیه؟
پاسخ دهیدسلام از ژلاتین ساخته شده که یک نوع پروتئین مفید هست که از گاو گرفته میشه
سلام برای نژاد بزرگ مناسب هست؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
بله جنسش خیلی محکمه
سلام چسب برای شیتزو میخام میشه راهنمایی کنید برای خرید
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر عرض 5 و 7.5 سانتی مناسب هست میتونید تهیه بفرمایید
سلام من میخوام یه کفش سیلیکونی سیاه و سایز لارج ثیت کنم تا ارسال بشه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
در حال حاضر موجود نیست تا یکی دوروز دیگه مجدد شارژ میشه
تا کی میرسه به دستم
پاسخ دهیداگر امروز خریداری کردین، یک شنبه ارسال میشه 3 تا 4 روز کاری زمان میبره
ببخشید در مورد فذا که نوشته از 1 تا 6 ماه ، سگ من 7 ماهشه و به دلیل اینکه آلرژی به مرغ داره من این غذای خشک هپی داگ رو انتخاب کردم آیا همین برند غذا خشک سن بالاتر و بدون مرغ دارید؟
پاسخ دهیدببینید کلا دو مدل پاپی هست اون یکی مرغ داره این یک هم روش زده تا 6 ماه ولی مشکلی ایجاد نمیکنه میتونید استفاده کنید. یا میتونید غذا های بالغ رو بگیرید ولی به نظرم همینو بگیرید بهتره
سلام ایکس اسمال ندرین؟؟
پاسخ دهیدسلام این طرح نه ولی بقیه طرح ها سایز بندی کامل شارژ شدن
چندروزبه دستمون میرسه
سایزچنده
سه تا چهار روز کاری میشه
سلام پت شاپتون تهرانه
پاسخ دهیدسلام شیراز هستیم
آیا رنگ کرم موجود است ؟
اگر امروز سفارش بدم تا صبح روز چهارشنبه به دستم میرسد؟
سلام وقت بخیر فعلا فقط مشکی موجود هست خیر تا 4 شنبه نمیرسه بین 3 تا 4 روز کاری زمان میبره
سلام وقتتون خوش
8 جفته ؟؟
سلام وقت بخیر
8 عدد هست
سلام وقت بخیر
رنگ مشکی سایز 2ایکس لارج کی موجود میشه؟
سلام وقت بخیر
یکی دو روز اینده موجود میشه
سلام
وقتتون بخیر
میشه راهنمایی کنین برای خرید سایز مناسب
سلام وقت بخیر اگر سگ کوچک دارید 5 سانتی و 7ونیم بردارید اگر سگ بزرگ دارید7.5 و 10 سانتی
من بین 15 تا 20 عدد لازم دارم ، قیمت رو لطف می کنید؟
پاسخ دهیدلطفا واتس اپ یا دایرکت بدین همکار ها بهتون اعلام میکنند
سلام روز خوش ، این محصول رو بصورت عمده می خواستم ، موجود هست؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بله موجوده
آیا نرم کننده هم داره
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
همه شامپو های رداسپرینگ نرم کننده دارند اما اگر دنبال نرم کننده قوی تر هستید شامپو s4 رداسپرینگ قوی تر هست.
توی سایت سرچ کنید نرم کننده پیدا میکنید
وزن 8 کیلو رو ساپورت میکنه ؟
پاسخ دهیدبله ولی طبق سایز بندی اقدام به خرید بفرمایید
لطفا در مورد سایز ظرف راهنمایی میفرمایید بچه من پامر کوچولو هست و وزنش سه کیلو میباشد
متاسفانه سایز ظرف در مشخصات کالا توضیح داده نشد
نگرانم ظرف خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باشد
سپاس
سلام وقت شما بخیر
برای پامر کاملا مناسبه این ظرف
پاپیون رنگ قرمز ارسال شود
پاسخ دهیدسلام اگر سفارشی دارید باید ثبت کنید
از دکمه افزودن به سبد خرید استفاده کنید
سلام وقتتون بخیر ، کی موجود میشه؟
پاسخ دهیدسلام موجود شده امروز تا عصر موجودیش توی سایت وارد میشه میتونید تهیه بفرمایید
خیلی عالیه ، مرسی که پیگیر هستید ، سپاسگزارم
سلام این محصول کی شارژ میشه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
همین هفته انشالله
سلام وقت بخیر. رنگ قرمز یا صورتی موجود میشه؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بهیر فعلا خیر
سلام، ابعاد پنجه شور در فیلم اول و فیلم دوم چقدر هست؟
پاسخ دهیدسلام ابعاد بالای صفحه درج شده
باند دست و پا رنگ آبی موجود نیست
پاسخ دهیدسلام در حال حاضر موجود شده میتونید تهیه بفرمایید
لطفا اگه رنگ زردش موجوده اگه نه همون صورتی باشه ممنون 🙏
پاسخ دهیدسلام خیر زرد موجود نداره
سلام ببخشید تا وزن چند کیلو رو ساپورت میکنه؟
پاسخ دهیدسلام تا 5 کیلوگرم رو ساپورت میکنه
سلام خیلی قشنگ و با کیفیت بنظر میاد
ببخشید اگر سایز مشکل داشته باشه امکان عودت یا تعویض هست؟ اگر پت 8کیلو باشه یا 10 کیلو فرقی نداره،سایز M باید سغارش بدم؟
سلام وقت شما بخیر
بله مدیوم باید بگیرید اما موجود نداریم و تعویص و مرجوعی هم نداریم متاسفانه
سلام
رنگ قرمز پاپیون موجود هست ؟!
سلام بله همین محصول پاپیون قرمز هست میتونید ثبت بفرمایید
چند متری هست و چند بار قابل استفاده؟
پاسخ دهیدطولش مشخص نیست ولی چند متر هست و با توجه به سایز پت میزان استفاده اش متغیره
سلام من اسمال میخوام موجود هست ؟
پاسخ دهیدسلام خیر موجود نیست
سلام وقت بخیر
کیف جدا میشه؟
سلام و درود
خیر متصل هست
سلام وقت بخیر تا چه وزنی مناسبه ؟
پاسخ دهیدسلام وقت شما هم بخیر
بر اساس وزن نیست. سایز لارج ابعادش ذکر شده با اون بررسی بفرمایید
من هرچی میخوام سایز ایکس لارج نارنجی بزنم فقط لارج نارنجی ثبت میشه ، لطفا راهنماییم کنین
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
سایز ایکس لارج اتمام شده
سلام
برای سگ پودل مینی و شیتزو کدوم سایزش مناسبه؟
سلام وقت بخیر تا 8 کیلوگرم سایز کوچک و بالای 8 کیلو سایز بزرگ بگیرید
سلام وقتتون بخیر من دوتا سگ 14و 21 کیلویی دارم چه سایزی باید بخرم؟یا راهنمایی میفرمایید جدول سایز بندیتون کجای سایته؟
پاسخ دهیدسللم وقت بخیر
گالری عکس محصول رو ببینید عکس سایزبندی اونجا هست
سایز لارج موجود ندارید؟
پاسخ دهیدسلام خیر موجود نیست
٣ عدد از این باند کشی پنجه میخوام طرح پنجه طرح قلب طرح پاندا فقط هر سه ٥ سانت باشه لطفا فقط نمیدونم چطوری ب سبد خرید اضافه کنم
پاسخ دهیدسلام این کار اتمام موجودی شده ولی یک مدل دیگه باند 5 سانتی طی چندروز آینده شارژ میشه
لطفا استوری های اینستاگراممون رو دنبال کنید
سلام وقت بخیر
ابعاد این ظرف غدا رو می خواستم بدونم
ارتفاع پایه و قطر ظرف
اگر فیلم توضیحات داره ممنون می شم 🙏
سلام وقت شما بخیر
ارتفاع پایه 10 سانت و قطر هر ظرف 14 سانت هست
به این زودی تموم شد
پاسخ دهیدسلام بله با این که تعداد بالا بود زود تموم شد
البته روز 14 یا 15 فروردین مجدد شارژ میشه باند
میشه لطفا موجود شد اطلاع بدید
سلام آیا مناسب پامرین چهار ماه هست؟
پاسخ دهیدسلام بله مناسبه
سلام سایز لارج و ایکس لارج شارژ نشده؟
پاسخ دهیدسلام این مدل دیگه شارژ نمیشه یک مدل خیلی با کیفیت تر داریم که هفته بعد شارژ میشه همه مدل هاش
سلام وقت بخیر وزن خود کوله چقدر هست؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
حدود 1.5 کیلو
اگر اشتباه نکنم قیمت یک رول 125 تومان است.. درسته؟
پاسخ دهیدبله یک رول
سگ من شیتسو هستش وزنش 9 کیلو هستش روزی نصف قرص 16 میلی گرم بهش میدم چرا بازم دست و پاشو میخوره
پاسخ دهیدسلام وقت شما بخیر باشه
باید با دامپزشک مشورت کنید بابت دوز مصرف و دلیل مشکلتون
در تخصص ما نیست
سلام .این قلاده سایز بندی داره؟
پاسخ دهیدسلام تا سایز 65 سانت دور گردن مناسب هست و برای سایز های کوچک تر هم میشه
اگر سایز بزرگتر میخواید تا آخر هفته میرسه
اگر امکان خرید حضوری دارید خدمتتون برسم آدرس بفرمایید
پاسخ دهیدنه متاسفانه امکان خرید حضوری نداریم
سلام مجدد پس لطفا یه نمودار یا راهنمای سایز بفرمایید
پاسخ دهیدسلام
سایز دور کتف زیر عکس محصول درج شده طبق اون اقدام بفرمایید
سلام اینکار تا چند کیلو رو ساپورت میکنه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
اطلاعات تحمل وزن موجود نیست لطفا طبق اندازه های درج شده سایز بزنید
سلام وقت بخیر
من سایز اسمال میخوام اما گزینه فعال نداره
سلام وقت بخیر
این مدل اسمالش تموم شده
فقط از طرح 3 سایز اسمال موجود هست
سلام وقت بخیر سایز دقیق لباس رو لطف میفرمایید
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر لطفا دایرکت بدین فردا واستون بفرستیم ابعادش رو
سلام مجدد
دور کمر 32 و بلندی لباس 26 سانتی متر
درودبرشما این کفش برای سگ موجود شد یا کفش تابستانه که خنک باشه موجود کردید اطلاع رسانی کنید 🙏🏼🌹
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر سال نو مبارک
توی سایت کفش رو سرچ کنید فعلا این مدل ها موجود هست
ضدعفونی هم میکنه
پاسخ دهیدسلام بله هم ضد عفونی میکنه هم مرطوب کننده ست
تا چند کیلو وزن مناسب هست برای این مدل؟
پاسخ دهیدسلام تا 6 کیلو مناسب هست
سایز small داره
پاسخ دهیدسلام امروز یا فردا شورتکس ها شارژ مجدد میشن
سفارش بدم فردا به دستم میرسه آیا تهران هستم
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر امروز ارسال داریم با پست اما مشخص نیست کی برسه خدمتتون
آغوشی سایز لارج تا 5 کیلو ،سگ من که سه نیم کیلو هست براش گشاد نیست؟
پاسخ دهیدسلام سایز دور شکم رو بررسی بفرمایید
سلام میشه لطفا نحوه استفادش رو بصورت فیلم بزارین
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر چشم حتما روی سایت قرار میگیره اما استوری هم شده و اگر ندیدین دایرکت پیام بذارید براتون ارسال میکنیم
سلام من کفش سیلیکونی سایز مدیوم رنگ مشکی میخوام 🙏
پاسخ دهیدسلام سفارش دادیم اما هنوز به دستمون نرسیده. ایشالا آخر هفته
سلام مدیوم رنگ مشکی نداره؟؟؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر باشه همین هفته شارژ میشه
سایز مدیوم رنگ مشکی داره؟
پاسخ دهیدسلام توی همین هفته شارژ میشه
رنگ صورتی ندارند ؟؟
پاسخ دهیدسلام این کار کلا تک رنگ تولید میشه
سلام وقت بخیر جسارتا مقدور هست به سانتیمتر طول و عرض و کف کوله را بفرمایید. ممنون
پاسخ دهیدسایز بزرگ xL میشه؟
پاسخ دهیدسلام سایز بزرگ ابعادش نوشته شده البته موجود نیست و تا سال آینده شارژ هم نمیشه
رنگ آبی موجود نیست؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر اتمام شده
برای ساموید با ناخن بلند چه سایزی سفارش بدیم؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر طبق راهنمای سایز زدن سایز بزنید حتما
احساس میکنم خیلی سنگین ابن قلاده برای سگ 7کیلو
پاسخ دهیدسلام وزن هایی که نوشته شده توصیه خود شرکت سازنده هست
وزنش زیاد نیست
تروخدا شارژش کنید😭😭
پاسخ دهیدهمین هفته چند مدلش شارژ میشه
سلام برای چاو چاو 9ماهی سایز ایکس لارج میخواستم رنگ نارنجی
پاسخ دهیدوقت بخیر
موجودی ها در قسمت انتخاب مدل نوشته شده
ایکس لارج موجود نیست
سگ من 18 کیلو هست.سایز A پنجاه و سایز Bشصت و پنج.
کدوم سایز میشه؟
سلام وقت شما بخیر به نظر سایز لارج مناسب باشه
سلام لطفا بگید هر سایز مناسب برای چه وزنی هست متشکرم
پاسخ دهیدسلام سایز یک تا حدود 4 کیلو و سایز دو تا 7
سوال این بارونی برای پت چاوچاو اندازه میشه ؟23 کیلو وزنشه
پاسخ دهیدسلام خیر سایز بزرگ نیست
طول قلاده چقدر است ؟!
پاسخ دهیدسلان این قلاده ها برای گربه و توله سگ هاست سایزش کوچکه
دقیقش رو الان ندارم لطف کنید دایرکت بدین
سایر ایکس اسمال ندارین
پاسخ دهیددر حال حاضر خیر
سلام قرمز موجود ندارین اسمال
پاسخ دهیدسلام موجودی دقیقا طبق سایت هست. از قسمت انتخاب مدل میتونید ببینید. درحال حاضر اسمال قرمز موجود نیست
ایکس لارج لیمویی موجود هست
پاسخ دهیدسلام مدل های موجود در قسمت انتخاب مدل نمایش داده میشن میتونید ببینید و انتخاب کنید
ایکس لارج ارتشی دارین
پاسخ دهیدسلام مدل های موجود در قسمت انتخاب مدل نمایش داده میشن میتونید ببینید و انتخاب کنید
بارانی مشکی میارین یا ن؟ ممنون
پاسخ دهیداین مدل دیگه شارژ نمیشه🌹
لارج مشکی و دارین
پاسخ دهیددرحال حاضر نه ولی تا آخر هفته میرسه
بصورت وله استفاده میشه یا اغوشی؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
آغوشی هست.
سلام
وزنش رو بفرمایید
سلام وقتتون بخیر باشه
وزن دقیق خود قلاده رو ندارم ولی خیلی سبک و کم وزنه
سلام برای طول بای 6سانت کتونی مدل چینی یا الستار بندی یا زیپ دار چیزی موجود ندارید؟فروش حصوری برای چک سایز دارید یا دیدن مدل ها؟
پاسخ دهیدسلام کفش ضد آب سرچ کنید مدل های سایز بزرگ رو میتونید مشاهده بفرمایید
خیر مشاهده حضوری نداریم
دست روی کاغذ خط کشیدم طولش 6سانت بوده چه سایزی باید بگیرم؟
پاسخ دهیدسلام این کفش مناسب نیست چون نهایتا طول 5.5 داره. توی سایت سرچ کنید کفش ضد آب اون مدل سایز بزرگ داره
قیمت 50عدد 100 تومن هستش
پاسخ دهیدسلام خیر 5 عدد 100 تومان هست
درود بر شما وزنش رو مینوشتید خوب بود
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر
چشم اما توی عکسش نوشته 250 میل هستش
سلام
ببخشید سایز 2 موجود نیست؟
سلام وقتتون بخیر موجودی ها با سایت یکی هستن عزیزم
این دمپایی رنگ زردش نیست
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر اتمام شده
سلام وقت بخیر
کفشها 4 جفتی است؟ یا باید 2 جفت خرید کنیم؟
سلام وقت بخیر
4تایی هست
من رنگ جدی میخوام کی جدیدش شارژ میشه ؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر مشخص نیست دقیقا
فعلا فقط رنگ نارنجی داره
درود خوبید ؟ لطفا یکبار دیگر نحوه اندازه گرفتن کفش و کاپشین و .... ارسال بکنید ممنون
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
مدل هایی که موجوده توی قسمت عکس ها نحوه اندازه گیری هست، سایز ها هم توی صفحه ذکر شده. این مدل کفش موجود نیست. ولی چند مدل دیگه داریم توی سایت
اگر باز هم نیاز به توضیح دارید دایرکت یا واتس اپ در خدمتیم
2 ایکس لارج مشکی میخوام برای ژرمن 2 ساله. لطفا اگه دارید برام بفرستید .
پاسخ دهیدسلام اتام موجودی شده، موجودی ها از قسمت انتخاب مدل همین صفحه قابل مشاهده ست
سلام این مدل قلاده رنگ نارنجی موجود دارید؟
پاسخ دهیدسلام وقت شما بخیر باشه نه متاسفانه فقط صورتی موجوده
سلام من چطور میتونم سایز ایکس لارج این کاپشن سفارش بدم؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
در حال حاضر اتمام شده اما همین هفته مجدد شارژ میشه
برای لباس هم هست؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر باشه به خاطر سایز بزرگش برای لباس مناسب نیست اون مدل جیبی یا رولی ها بهترن
سلام
سایز مدیوم این طرح شارژ میشه؟
سلام وقت بخیر در آینده نزدیک نه
کوله دار طرح های متنوعی داریم چک بفرمایید
درصورت استفاده از کاور آیا میشه از کمربند ایمنی سگ هم همزمان استفاده کرد؟
پاسخ دهیدبله جای کمربند ایمنی داره
سلام من مدلی میخوام که فول باشه و دربها رو هم بپوشونه دارید؟
پاسخ دهیدسلام بله ولی الان اتمام موجودی شده هفته آینده مجدد شارژ میشه واسمون
سلام. رنگ آبی موجود دارید؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر این مدل اتمام شد ولی مدلی که نور داره رنگ آبیش هنوز موجود هست
سلام این قلاده به درد گلدن میخوره ؟ 6،7ماهه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
لطفا سایز دور کتف سگتون رو اندازه گیری کنید و با سایز های درج شده مقایسه کنید
سلام میتونم 2تا سفارش بدم ولی به یه آدرس ارسال شه؟
پاسخ دهیدسلام بله مشکلی نداره
من واس پتو میخوام پر از موهای گربم شده
خودم ت لباسشویی میشورم
کاراییش چ جوریه
سلام وقت بخیر برای تمیز کردن پتو پرزگیر های دیگه ای هم داریم که شاید بهتر باشن مثل پرزگیر جیبی، پرزگیر مخزن دار و ... دایرکت یا واتس اپ پیام بدین بیشتر میتونیم راهنماییتون کنیم
رنگ سرخ آبی سایز لارج میخواستم موجود دارید
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
مدل های موجود در قسمت انتخاب مدل قابل مشاهده ست. در حال حاضر سرخابی موجود نیست
درود کفش طرح جین چه رنگهایی دارد ؟؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
همین تک مدل هست ولی کفش بنددار طرح های دیگه هم موجود هست. هفته جدید مجدد شارژ هم میشن
سلام. سگ من 3.800kهست چه سایزی براش مناسبه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
طبق وزن تقریبی مدیوم و لارج باید مناسب باشه ولی حتما سایز دور شکم و طول بدن رو هم با سایز ها مقایسه کنید تا انتخاب درستی داشته باشید
سلام قسمت انتخاب سایز ایکس لارج نداره
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
الان شارژ شد همه مدل ها میتونید انتخاب بفرمایید
سلام من سگم مشکل کلیه داره ... به خاطر کلسیم روش درباره منع مصرف بیماران کلیوی ننوشته؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر نه موردی ننوشته ولی حتما با پزشک مشورت کنید و ازشون تاییدیه مصرف بگیرید
سلام من یک عدد هودی قرمز 3xl میخواستم موجوده ؟
پاسخ دهیدسلام بله موجوده از قسمت بالای صفحه بخش انتخاب مدل سایز 3xl قابل انتخابه
سلام روزتون بخیر
میخواستم بپرسم سایز مدیوم تموم شده نمیارید دیگه ؟
متاسفانه من موقعی که توی سایتتون بودم موجود بود اکا اینقدر نت قطع شد سایتتون دیکه بالا نیومد واسم
منم پسرم مریضه دکتر گفت حتما با کفش بره بیرون. و جون از این مدل قبلا خریده بودم اینقدر پوشید پاره شد
میخواستم بپرسم دیگه نمیارید 🥺
ممنونم
سلام وقت بخیر
سعی میکنیم حتما هفته اینده شارژ کنیم اگر موجود باشه، البته مدل های دیگه کفش هم داریم داخل سایت
سایز سه میخوام
پاسخ دهیدسلام موجود هست از همین صفحه تهیه بفرمایید
جنس پارچه ی تشک چیه ؟
و منظورتون از اینکه نوشتین زیپ داره و میشه الیف رو تعویض کرد تشکش زیپ داره؟
سایز بزرگتر از این هم دارین؟
این مدل چون ضد آب هست یک پارچه شبیه برزنت داره، بله الیاف داخل تشک رو میشه عوض کرد.
سرچ کنید کینگ داخل سایت
جای خواب کینگ سایز 2 ایکس هست و بزرگترین جای خواب ماست
سلام وقت بخیر
سایز ایکس لارج که نوشتید اندازه ی تشک داخلشه یا کل جای خوابه؟
سلام وقت شما هم بخیر
سایز کل جای خواب هست
سایز مدیوم کوچیکترینه چون پنجه هاش 4سایزش
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر لطفا در واتس اپ به شماره 09309567597 پیام بدین همکارم راهنمایی کنن
سلام من هودی مشکی سفارش دادم اسمالشو میخوام
پاسخ دهیددر خدمتتون هستیم در حال حاضر یک رنگ اسمال موجود هست
سلام مشکی اسمال دارین؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر موجودی طبق سایت هست
سلام اسباب بازی خورچرخوان فقط رنگ سبز موجوده؟ یا رنگ بندی داره
پاسخ دهیدسلام رنگ بندی داره ولی اتمام شده الان فقط سبز موجوده
اسباببازی خورچرخوان سایزش بزرگه
پاسخ دهیدوارد صفحه محصول بشید ویدیو رو ببینید متوجه سایزش میشید
ایا خرید حضوری هم دارید؟
پاسخ دهیدسلام خیر
اما اگر شیراز هستین میتونید سفارش بدین و درب انبار تحویل بگیرید
سلام سایز مدیوم موجود نیست؟
پاسخ دهیدسلام در حال حاضر نه
برای نژاد بزرگ مناسب هست؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
ابعاد کار رو چک بفرمایید لطفا
این مدل سایز لارج هست
پت من شیتزو حدود 6 کیلو
پاسخ دهیدسلام اگر سوالتون در مورد سایز بندی هست، سایز رو از روی وزن نمیشه دقیق تشخیص داد. باید زحمت بکشید طبق عکس گالری این محصول سایز سگتون رو پیدا کنید
سلام لطفا رنگ قرمز سایز ایکس لارج برام بفرستید تشکر فقط زود به دستم برسه چون شیرازیم
پاسخ دهیدسلام چشم حتما ممنون از خریدتون
فردا ارسال میشه خدمتتون
مشکی موجود نیست؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
هفته جدید شارژ میشه
سگ من 27 کیلو هست کدوم سایز قلاده کافی بدردش میخوره؟
پاسخ دهیدسلام باید اندازه دور شکم رو بگیرید با جدول سایز بندی مقایسه بفرمایید
درود بر شما
سگ من 3.5k pg آیا سایز مدیوم بهش میخوره؟
اگر خیر سایر large چه زمانی موجود میشه؟
سلام وقتتون بخیر باشه
اواخر همین هفته ایشالا شارژ میشه
وزن بندی هایی که نوشیتیم تقریبی هست، بهتره صبر کنید سایز بزرگترش رو بردارید که خدایی نکرده کوچک نباشه
چرا سایز3xانتخاب نمیشه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
اتمام موجودی شده ولی توی دایرکت پیجمون میتونید پیام بذارید براتون سفارشی آماده و ارسال کنیم
آیا امکان تنظیم وکوچک و بزرگ شدن دور گردن را دارد؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بله چیده میشه و سایزش کوچک تر میشه
بعد از خرید در واتس اپ پیام بذارید فیلم آموزشش رو خدمتتون ارسال میکنیم
سلام چشم سگ رو چجوری با این دستمال باید پاک کنم
پاسخ دهیدسلام این دستمال انگشتی هست به راحتی گوشه چشم پت رو میتونید پاک کنید
سلام وقتتون خوش. آیا پرزگیر ماشین لباس شویی رو به زودی خواهید داشت؟
پاسخ دهیدسلام احتمالا تا 2 هفته دیگه بله
ضمن این که مدل های دیگه هم شارژ میشن
دانه ای 85 هست یا یک بسته؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
بسته 5 عددی
سلام.سايز ٢ايكس تمام شده؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بله تمام شد
لطف کنید زنگوله یادآوری رو بزنید تا زمنی که شارژ شد براتون پیام بیاد
عزیزم این کوله رو رنگ طوسی میخوام ولی هرکاری میکنم نمیشه رنگشو عوض کرد
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر شارژ شد میتونید خریداری کنید
پت من دور شکمش 60 و طول لباسش 40 هست،یعنیxxl هم براش کوچکه بزرگتر نداره؟
پاسخ دهیدکی شارژ میشه ؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر فردا احتمال زیاد
لطف کنید زنگوله یادآوری رو بزنید تا زمانی که شارژ شد براتون پیام بیاد
سلام
فقط سايز اسمالش موجوده؟
سلام امروز یک تعدادی شارژ میشه سایر سایزها
سلام .تا چندبار بعد شستشو چسبندگی دارد و قابل استفاده است.؟؟؟
پاسخ دهیدسلام طبق توضیح محصول دائمی هست و طولانی مدت میشه شست واستفاده کرد. تایم دقیق نداره اما خب طولانی مدت میشه استفاده کرد
درود
فقط برای صندلی عقب میشه استفاده کرد؟
برای صندلی جلو نمیشه؟
سلام خیر فقط برای صندلی عقب هست
سلام من یه سگ هاسکی دارم که خودشو جدیدن گاز میگیره وخودشو میخارونه این دارو براش خوبه.
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر بهتره با پزشک مشورت کنید و البته توضیحات و ویدیو همین صفحه رو مطالعه بفرمایید
سلام وقتتون بخیر،من امروز ظهر سفارش ظرف ادرار سگ دادم اما در حال حاضر میخواستم سفارشم و کنسل کنم ،میخواستم بدونم امکان برگشت وجه هست؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر من پیگیری کردم سفارش ها دیروز عصر بسته بندی و تحویل تیپاکس شدن
متاسفانه الان امکان کنسل کردنش نیست
مشخص هست چه زمانی رنگ خاکستریش موجود میشه ؟تا اون موقع برای من ارسال کنید،من هزینه رو فرستادم،منتها اگر رنگ خاکستریش موجود کنید برام خیلی بهتر
پاسخ دهیدنه متاسفنه مشخص نیست زمان دقیقش
سلام از سینی ادرار هاچیکو سایز متوسط رنگ طوسی و میخوام موجود دارین؟
پاسخ دهیدسلام موجودی سایت مشخصه در بالای صفحه
در این لحظه نه خاکستری موجود نیست
سلام ، پد برای تمییز کردن دندون میشه جایگزین مسواک باشه ؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر
بهترین گزینه برای تمیز کردن دندان مسواک هست
بقیه موارد مثل همین پد کمک کننده هستند. میتونید استفاده کنید ولی مسواک بهتر تمیز میکنه
سلام چرا انقدر گرونه؟
من سگم خیلی خارش داره دکتر رفتم گفتن باید آپوکوئل بگیرم ولی خب درست حسابی گیر نمیاد. تا این که اینجارو پیدا کردم.
واقعا اثر گذاره؟ قرص آپوکوئل جایگزینی هم داره؟
سلام وقتتون بخیر باشه
آپوکوئل به صورت گسترده وارد ایران نمیشه و ما خودمون وارد میکنیم. کاملا اصل هست خیالتون راحت باشه و اثرگذاریش فوق العاده خوبه واسه همینه که دامپزشک ها خیلی تجویزش میکنن.
ولی دوز مصرف و تعدادش رو حتما باید با پزشک هماهنگ کنید.
عالیه شک نکن دوسال هر تابستان اقا کایا مصرف میکنه و راحت تر با مساله حساسیت فصلیش کنار میاد و خوشحاله ،
سایز بندی دارن ؟کوچک نباشه
پاسخ دهیدسلام امکان مرجوعی در صورت عدم استفاده دارید ولی در کل این کوله برای سگ کوچک تا حدود وزن 7 8 کیلو مناسبه
چه دوزی از قرص آپوکوئل باید بخرم؟ و این که نحوه مصرفش به چه صورته؟
پاسخ دهیدوقت بخیر
قرص آپوکوئل رو با تجویز پزشک به سگتون بدین
بر اساس مشکل سگتون و میزان خارش ازشون راهنمایی بخواید . پزشک بهتون میگن کدوم مورد رو خریداری بفرمایید
سلام وقت بخیر این قرص ساخت کجاست؟
پاسخ دهیدسلام روزتون بخیر
شرکت اصلی آمریکایی هست ولی جاهای مختلف تولید میشه
ترکیه ، روسیه و ...
این بالم در صورتی که لیس بزنن مشکلی نداره ؟
پاسخ دهیدسلام خیر مشکلی نداره خوراکی هستن ولی در مجموع بهتره در حد 4 5 ثانیه اول که مالش میدین اجازه ندین سگتون لیس بزنه
رنگبندي جديد كي مي اد ؟
پاسخ دهیدتا یکی دو هفته آینده احتمال زیاد شارژ مجدد میشه
چه رنگی مد نظرتون هست؟
سلام وقت بخیر در هر بسته 5 رول کیسه هستش؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
در حال حاضر 6 عددی موجود هست عکس مربوط به 5 تایی هست
سلام ببخشید پنجه شون رو اذیت نمیکنه؟
پاسخ دهیدسلام وقتتون بخیر باشه
خیر جنس پنجه شور سیلیکونی هست و هیچ اذیتی برای پت نداره. ویدیو ای که گذاشتیم رو هم ببینید متوجه میشید کارکردش به چه شکله
😂
مشکلی نیس اخه من یه بند دیگه دارم ولی کوتاه میخوام اینو با اون ترکیب کنم
اگه بتونی برام اوکی کنی خدا اوکیت کنه🙏
باشه حتما
سفارش بذارید در خدمتم
سلطان من الان سفارش بدم میتونید برام بندش رو اون مدلی ببندید بعد برام ارسال کنیدلطفا؟؟؟😷😋
پاسخ دهیداگه بخواید ازش دکوری استفاده کنید آره😷
چون بالاخره باید بازش کنید ولی فکر میکنم همین مدلی الان موجود داریم
بله میدونم رنگین کمانه
ببنید منظورم بنده قلاده ست
بند قلاده صافه یا مثل تو عکس مدل داره
یعنی لیش قلاده صافه یا پیچ تو پیچه😬
متوجه شدم
نه اون قسمت واسه این که توی عکس خیلی طول بند بلند نباشه پیچیده شده
بندش حالت عادی صافه
سلام
ببخشید بند قلاده مثل عکس مدل داره یا صافه؟؟
عایا
سلام دقیقا مثل عکسه
رنگین کمانیه
با سلام و خسته نباشید
این تشویقی نرمه یا سفته و اندازه ش چقدره و ایا قابل تکه کردن هست یا نه؟
سلام
یک مقدار سفت هست و تکه کردنش سخت نیست اما چند تکه داخل بسته هست و میزانش مناسبه
سلام وقت بخیر
برای پراید میشه استفاده کرد؟با توجه به اینکه صندلی پشت پراید سری نداره
سلام وقت بخیر
اجازه بفرمایید از خود تولید کننده سوال کنیم بهتون اطلاع میدیم
ببخشید بابت تاخیر
سلام مجدد فرمودن به همه ماشین ها میخوره حتی پراید
ممنون از پاسخگویی. این قمقمه محصول کدام کشور هستش؟ و ایا این مدل برای یک برند هستش? چون قیمتش در فروشگاه ها و سایت ها متفاوت هستش. کیفیت برام مهمه
پاسخ دهیدساخت چین هست و برند های مختلفی این قمقمه رو ساختن
ما یکی از بهترین هاش رو شارژ کردیم و کامل تست کردیم و تاییدش کردیم.
سلام وقت بخیر من دیشب از سایت شماخرید کردم و الان هم این قمقمه رو میخوام آیا امکانش هست اینم ثبت کنم و با سفارش دیشبم ارسال بشه
پاسخ دهیدسلام وقتون بخیر باشه نه متاسفانه سفارش شما صبح ارسال شده
اگر میخواید باید سفارش جدید ثبت بفرمایید
سلام ببخشید کیسه اضافه می خواستم
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
از طریق سایت، دایرکت و واتس اپ میتونید ثبت سفارش بفرمایید
هر رول چندتا کیسه داره؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
مشخص نیست هر رول چند تاست. روی بسته بندی ذکر نشده
سلام وقتتون بخیر مت هاتون توی چه رنج قیمتایی هستند🙏🌺
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
لطفا کلمه "مت" رو داخل سایت سرچ کنید مدل ها و قیمت ها رو مشاهده کنید
سلام لطفا تاریخ انقضاء رو بفرمایید
پاسخ دهیدسلام
اواسط 2024 هست
بالای یک سال تاریخ داره
ببخشید این قیمت 25 هزار تومان چند عدد دارد؟
پاسخ دهیدسلام هر بسته 5 عددی هست
سلام ببخشید میخواستم بپرسم هزینه.بابت. رو چجوری پرداخت کنیم.آیا میتوان موقع تحویل کالا درب منزل پرداخت کرد
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
امکان پرداخت درب منزل وجود نداره و همه هزینه ها زمان ثبت سفارش میبایست پرداخت بشن
این قلاده چند مدت کار میکنه؟
پاسخ دهیدسلام
روی خود بسته بندی زمان دقیق ذکر نشده
دوستانی که تا الان خرید کردن کل فصل گرما ازش استفاده میکنن و مشکلی تا الان گزارش نکردن
سلام و وقت بخیر
این محصولتون کی موجود میشه و قیمتشچنده؟
سلام وقت بخیر
پنجه شور محصول پر فروشیه و تعدادش توی بازار محدوده
به خاطر همین وقتی شارژ میشه سریع اتمام موجودی میشه
دیروز شارژ شد و در عرض 3 ساعت موجودی تموم شد
استوری های پیج مارکت رو دنبال کنید وقتی شارژ بشه اول اونجا اطلاع رسانی میکنیم
من شامپو و نرم کننده درماجیک را با هم میخواهم
پاسخ دهیدسلام موجود هستن
واتس اپ هماهنگ میشه باهاتون
سلام ببخشید کی شارژ می کنید
پاسخ دهیدسلام
یک تعداد محدود شارژ شده لطفا دایرکت بدین براتون ثبت سفارش میشه
بیشتر از 5عدد نمیشه سفارش داد؟
پاسخ دهیدسلام
توی گزینه ها میتونید یک بسته کامل رو انتخاب کنید و سفارش بدین.
اگر هم بخواید میتونید بسته 5 عددی رو به سبد خرید اضافه کنید بعد در وارد سبد خرید بشید و تعدادش رو بیشتر کنید و مثلا 2 تا بسته 5 تایی بخرید.
سلام آیا این کفش لارجش به سگ لابرادور ماده ی 3 ساله میخورد؟
پاسخ دهیدسلام
سایز بندی ها نوشته شده.
لطفا در حالت ایستاده طول و عرض پنجه رو اندازه بگیرید
سلام سایز 2 لارج میشه یا ایکس لارج
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
سایز بندی ها اشتباه درج شده
اجازه بدین سایز گیری مجدد انجام بشه تا فردا بهتون اطلاع داده میشه
ممنون بابت همراهیتون
سایز ها آپدیت شد میتونید مشاهده بفرمایید
اگه در مورد انتخاب سایز مناسب مشکلی داشتید حتما توی واتس اپ یا اینستا پیام بذارید
هزینه ارسال چقدره
پاسخ دهیدسلام
تیپاکس رو داریم که پس کرایه ست
پست هم 30 تومانه
آیا کفش ها مقاوم هستند ؟
جنس از چی هست؟
وقت بخیر
اگه عکس ها رو با دقت ببینید جنس رویه و کفی چرمی هست. بله مقاوم هستن
سگ من شيتزو هستش و هر چي كفش و پا پوش براش مي گيرم بخاطره موهاي پاهاش سر مي خوره در مياد اينا مناسب هستن؟
پاسخ دهیدسلام این کفش مناسبه اما یک مدل دیگه هم هست که هم زیپ داره و هم چسب
اون یک مقدار محکم تر میگیره پا رو
سلام . روش کارش با برس یا چسبیه؟
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
به صورت مغناطیسی هست . به این پرزگیر ها پرزگیر مغناطیسی هم میگن. پارچه کار شده داخلش بافت خاصی داره و مو و پرز رو به خودش جذب میکنه
سلام. محل اتصال کمربند کجاس؟
پاسخ دهیدسلام دقیقا همون جایی که کمربند خودرو هست یک شکاف داره از اون قسمت میتونید کمربند رو متصل کنید
سلام این مدل کفش به سگ ژرمن بالغ اندازه میشه یا خیر و اینکه قیمت چهار جفت این هست یا قیمت دونه ای هست
پاسخ دهیدسلام
خیر این مدل فقط مناسب سگ های سایز کوچک و متوسط هست
قیمت 4 عدد باهم هست
واسه ی چی هستش؟
پاسخ دهیدآبرسانی، ترمیم زبری، خشکی و زخم پاستیل ها
چطوری سایزشد سفارش بدیم هیچ گزینه ای برا سایزی که میخوام نزاشتین
پاسخ دهیدسلام بالای صفحه گزینه انتخاب مدل هست.
در این لحظه فقط سایز 3 هست و بقیه سایز ها رو به خاطر عدم موجودی نمیتونید انتخاب کنید
از کجا بفهمیم اصله یا نه
پاسخ دهیدسلام وقت بخیر
ببینید تاپ 10 سفارش های مختلف داره که از بسته بندی مشخصه. بعضی عربی نوشته شدن بعضی روسی و بعضی ایرانی.
طبق تجربه خودمون کیفیت عربی خیلی خوبه و رضایت کامل مشتری ها رو جلب کرده. این نمونه ای هم که ما داریم همون عربی هست.
ایرانی رو هم یکبار شارژ کردیم متاسفانه کیفیت خوبی نداشت
درود بر شما
لطف بفرمایید سایز این کیف رو بفرمایید و اگر کاملتر بفرمایید که تا چه حدی از وسایل در اون جای میگیرد انتخاب رو برای ما خریداران بسیار راحتی خواهید کرد؛ به عنوان مثال آیا نیم کیلو غذای خشک در آن جا میگیرد! ؟ یا تنها برای ابزار هایی مانند ناخنگیر و شانه و این قبیل ابزار ها!؟
پیشاپیش از لطف و توجه شما سپاسگزارم
سلام
سایز کیف 9 در 14 سانتی متر هست و ارتفاع زیادی نداره (در تصویر مشخصه). یک کیف جمع و جور و کوچیک هست که بشه راحت حملش کرد.
درود بر شما
خواهشمندم در صورت امکان پاسخ سوال بنده رو بفرمایید
ظرف غذا خوری سگ، در مدل ضد مورچه چه چیزی چنین ویژگی رو به این مدل ها میده، چراکه از ظاهری که از آنها پیداست بسیار شبیه به ظرف های پلاستیکی معمولی است.
آیا خاصیت ضد مورچگی در جنس آن هست؟ اگر بله لطفا بفرمایید این جنس چیست؟
و اگر خیر باز هم سپاسگزار میشم راهنمایی بفرمایید.
روزگارتان خوش
سلام وقت شما بخیر
ببینید این ویژگی هست که توی کاتالوگ محصول ذکر شده و توضیح خاصی هم ارائه نشده جز این که این ظرف به خاطر ارتفاع و شیبی که داره قابل دسترس برای مورچه نیست
این ویژگی به ما ثابت نشده و صرفا ادعای تولید کننده محصول هست.
اما جنس خیلی خوبی داره این طرف و با این که پلاستیکی هست اما بادوامه.
