بهترین غذا خشک سگ خارجی برای سگ ها

تاریخ ایجاد: یکشنبه 27 خرداد 1403

توجه به تغذیه سگ‌ها یکی از پارامترهای مهم و اساسی در زندگی آن‌ها است. شما می‌توانید با آگاهی و شناخت کافی از نیازهای تغذیه‌ای پت دلبندتان، برای تامین خوراک با کیفیت اقدام کنید. یادتان باشد که معمولا دستیابی به یک تغذیه مناسب، نیازمند توجه به نظر دامپزشک و شناخت بهترین غذا خشک سگ خارجی برای سگ ها است. شما با شناخت برندهای مطرح و موجود در ایران می‌توانید با خیال آسوده دست به خرید بزنید و یک تجربه عالی از کیفیت و سلامت پت کسب کنید. پس اگر قصد داریم برای رسیدن به بهترین سطح سلامت پت، غذای خوبی تهیه کنید، همراه ما باشید تا برترین برندهای موجود را بشناسید.

معرفی غذا سگ

چرا شناخت برندهای برتر غذا خشک اهمیت دارد؟

شناخت برندهای برتر غذا خشک برای حیوانات خانگی، اهمیت زیادی دارد. برندها معمولا کیفیت بالایی از محصولات را ارائه می‌کنند. جذابیت طعم و تازگی مواد اولیه موجب می‌شود تا محصولاتی خوش خوراک برای پت تهیه کنید. به همین دلیل شناخت برندهای غذا خشک خارجی اهمیت بالایی دارد. در این بخش به اهمیت انتخاب بهترین غذا خشک سگ اشاره می‌کنیم.

  • تضمین کیفیت بالا: برندهای شناخته شده که تولید کننده غذا خشک هستند، معمولاً دارای استانداردهای بالایی در تامین مواد اولیه و ساخت غذا خشک باکیفیت هستند. این برندها معمولا از برترین مواد اولیه موجود استفاده می‌کنند. این برندها به ترکیب متعادلی از پروتئین‌ها، ویتامین‌ها و مواد معدنی توجه دارند. وجود آزمایشگاه‌های مجهز برای تعیین کیفیت غذاها و فرمولاسیون آن جهت استفاده نژادهای مختلف و سایزهای گوناگون، از جمله مهم‌ترین پارامترهایی است که در این تیم‌ها به چشم می‌خورد.
  • کاهش مشکلات بهداشتی: استفاده از غذاهای با کیفیت از برندهای مطرح، این شک و تردید را ازبین می‌برد و به شما اطمینان خاطر بیشتری می‌بخشد که غذای سگ هیچ مشکل بهداشتی ندارد. تهیه غذاهای نامرغوب ریسک بروز مشکلات بهداشتی را چند برابر می‌کند. بروز علائم آلرژیک، مشکلات گوارشی و موارد این‌چنینی همگی در پی کیفیت نامناسب غذا خشک ایجاد می‌شود.
  • مشاوره و توصیه دامپزشکان: برندهای معتبر، فرمولاسیون دقیقی دارند و پیشینه مناسب آن‌ها برای دامپزشکان روشن است. به همین دلیل می‌توانید با اطمینان خاطر از این موضوع آگاه شوید. با مشورت دامپزشک مورد اعتمادتان به راحتی می‌توانید از برند و نوع غذا خشک مناسب سگ اطمینان حاصل کنید. چنین غذاهایی معمولا متناسب با نیاز سگ می‌توانند پاسخگو باشند.
  • تنوع محصولات: برندهای برتر معمولاً طیف وسیعی از محصولات را ارائه می‌دهند. زمانی که از برندهای شناخته شده استفاده می کنید، طعم های مختلف و غذاهای گوناگون برای هر ابعاد سگی را می‌توانید تهیه کنید. به این ترتیب برای هر نوع سلیقه و نیاز، غذای مطلوبی در اختیار دارید.
  • عدم اسیب به محیط زیست: شاید جالب باشد که بدانید بسیاری از برندهای شناخته شده و فعال در حوزه غذای پت، به موضوع پایداری و محیط زیست اهمیت زیادی می‌دهند. به همین دلیل می‌توانید با خیال آسوده متناسب با نیازتان دست به انتخاب این برندها بزنید.

تغذیه سگ

بهترین غذا خشک سگ خارجی برای سگ ها

شناخت بهترین برند غذا خشک خارجی، به شما کمک می‌کند تا بتوانید هوشمندانه دست به انتخاب بزنید.

1. خشک سگ خارجی رویال کنین (Royal Canin)

قیمت و خرید غذا خشک سگ رویال کنین

رویال کنین یک برند شناخته شده قدیمی است که محصولی از کشور فرانسوی است. این غذا خشک از سال 1968 فعالیت خود را آغاز کرد و خیلی سریع در سراسر جهان محبوب شد. رویال کنین به دلیل تمرکز بر نیازهای تغذیه‌ای خاص در حیوانات خانگی و تولید غذاهای درمانی و غذاهایی مناسب نژادهای مختلف، تبدیل به یکی از مورد اعتمادترین توصیه‌های دامپزشکان شد. در ایران نیز خوشبختانه دسترسی نسبتا مطلوبی به این برند وجود دارد. شما می‌توانید با خرید غذا خشک رویال کنین، نسبت به کیفیت تغذیه پت خیال‌تان را راحت کنید. این برند با استفاده از تحقیقات علمی دقیق و تهیه فرمولاسیون دقیق برای هر نوع نیاز، موفق شده است تا محصولاتی ویژه هر نژاد و نیاز طراحی و ارائه کند.  استفاده از متریال‌ با کیفیت در ساخت غذاهای خشک، یکی دیگر از موهبت‌های این برند محسوب می‌شود. رویال کنین محصولات متنوعی برای سگ‌ها در تمامی سن و سال‌ها تولید و عرضه می‌کند. محصولات این برند از سنین تولگی تا سنین بزرگسالی و کهنسالی سگ‌ها را ساپورت می‌کند. حتی برای مادران شیرده و استارتر توله‌ها نیز غذاهای متنوعی ارائه می‌شود. رویال کنین حتی متناسب با نیاز هر نژاد دست به تولید محصول خاصی زده است. شما می‌توانید غذا خشک رویال کنین مخصوص نژادهای کوچک، بزرگ و متوسط را تهیه کنید. خرید از این برند براساس تمرکز نژادی نیز ایده جذابی است. غذاهای درمانی رویال کنین نیز شهرت بالایی دارند و براساس بیماری‌های رایج در سگ‌ها تهیه می‌شوند.

علاوه بر غذاهای خشک، رویال کنین موفق به تولید انواع کنسرو و غذای تر شده است. تولید و عرضه کنسروهای با کیفیت به شما امکان می‌دهد تا برای سگ‌های بدغذا نیز فکری کنید. استفاده از این کنسروها به دلیل خوش خوراک بودن، برای سگ‌ها در شرایط بیماری یا ریکاوری پس از آن مناسب است.

2. خشک سگ خارجی هپی داگ (Happy Dog)

قیمت و خرید غذا خشک سگ هپی داگ

هپی داگ به عنوان یک برند معتبر آلمانی شناخته می‌شود. جالب است بدانید که قدمت این برند بیش از 50 سال است. هپی داگ با سابقه درخشان در تولید غذاهای حیوانات خانگی، به خوبی می‌تواند مطابق با نیاز آن ها غذاهای متنوعی را عرضه کند. این برند مدعی استفاده از مواد طبیعی و تازه بدون افزودنی‌های مصنوعی است. این برند آلمانی به بهترین فرمولاسیون ممکن اقدام به تهیه غذای خشک مخصوص سگ می‌کند. محصولات هپی داگ شامل انواع غذاهای خشک و تر برای سگ‌ها است که بر اساس نیازهای مختلف تغذیه‌ای تهیه می‌شوند. توجه به نیازهایی مثل حساسیت‌های غذایی و مشکلات گوارشی، اهمیت بالایی در طراحی فرمولاسیون غذا دارد. این برند غذاهایی با ترکیبات بدون غلات و با پروتئین‌های متنوع مانند گوشت بره، ماهی و مرغ تولید می‌کند. استفاده از غذا خشک هپی داگ برای سگ‌های حساس و مستعد آلرژی نیز گزینه مطلوبی است. شما به راحتی می‌توانید غذاهای مناسبی را برای سگ‌های توله، بزرگسال و مسن تهیه کنید تا نیازهای تغذیه‌ای آن‌ها را برطرف نمایید.

علاوه بر غذاهای خشک و مرطوب، هپی داگ محصولات دیگری مانند مکمل‌های تغذیه‌ای و خوراکی‌های تشویقی برای سگ‌ها تولید می‌کند. این برند توجه ویژه‌ای به بحث پایداری و حفظ محیط زیست دارد که همین موضوع موجب می‌شود تا روند تولید غذا خشک در کارخانجات این برند اصول خاصی داشته باشد.

3 . خشک سگ خارجی جوسرا (Josera)

جوسرا به عنوان یکی دیگر از برندهای آلمانی شناخته می‌شود. این برند به تولید غذاهای با کیفیت جهت استفاده حیوانات خانگی می‌پردازد. شما به راحتی می‌توانید برای تغذیه سگ دلبندتان این برند را انتخاب کنید. جوسرا با سابقه‌ای بیش از 75 سال در این حوزه، یکی از حرفه‌ای‌ترین‌هایی است که می‌توانید انتخاب کنید. توجه به نیاز سگ‌ها در سنین مختلف و شرایط گوناگون، عامل مهمی است که این برند به خوبی درک کرده است. محصولات جوسرا شامل انواع غذاهای خشک مخصوص سگ‌ها است. شما می‌توانید با درک اهمیت حساسیت‌های غذایی در سگ‌ها، از این برند استفاده کنید و خیال‌تان بابت واکنش‌هایی مثل آلرژی راحت باشد. این برند غذاهایی با ترکیبات بدون غلات و با پروتئین‌های متنوع مانند گوشت مرغ، ماهی و بره تولید می‌کند که برای سگ‌های حساس بسیار مناسب هستند. همچنین، جوسرا محصولات ویژه‌ای برای توله سگ‌ها، سگ‌های بالغ و مسن ارائه می‌دهد که استفاده از آن ها برای هر طیف سنی می‌تواند مزایای خاص خودش را داشته باشد. تولید غذای تر و انواع تشویقی و کنسرو، موجب شده است تا این برند به مرور در بین علاقه‌مندان به سگ‌ها خودش را نشان دهد.

4. خشک سگ خارجی مونلو (Monello)

قیمت و خرید غذا خشک سگ مونلو

مونلو در صدر برندهای مشهور و با کیفیت خارجی است. این برند که مبدا آن کشور برزیل اسا، موفق شده تا رد مدت زمان کوتاهی علاقه‌مندان متعددی برای خود جذب کند و نظر سرپرستان پت را به سمت و سوی خودش جلب نماید. این برند ترکیبی از مواد مغذی طبیعی را برای ساخت غذا خشک استفاده می‌کند. درنظر گرفتن رفاه حیوانات خانگی و توجه به نحوه مراقبت از آن ها، موضوع مهمی است که توسط برند مونلو مورد توجه قرار می‌گیرد. غذا خشک‌های ساخته شده توسط این برند، همگی چارچوب‌های مهم تغذیه‌ای را مدنظر دارند. شما می‌توانید با خیال آسوده برای تامین نیازهای روزانه سگ و رساندن مواد مغذی به بدن او، دست به انتخاب بزنید.

5. خشک سگ خارجی بابین (Bab’in)

شاید اسم برند بابین را زیاد نشنیده باشید. اما بهتر است بدانید که این برند نیز اهل فرانسه است. تولید غذاهای با کیفیت که مناسب سگ و گربه باشد، اصلی‌ترین فعالیت برند بابین است. شما به راحتی می‌توانید براساس نیاز پت دلبندتان، مناسب‌ترین برند و غذا را انتخاب کنید. تهیه غذا خشک از مواد اولیه با کیفیت، موضوع بسیار مهمی است که در این مجموعه تمرکز بالایی بر روی آن است. تمامی غذا خشک‌های بابین، فاقد مواد آلرژی زا و رنگ های مصنوعی هستند. به همین دلیل با خیال آسوده می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. سابقه درخشان این برند بیش از 30 سال است! اما به تازگی واردات آن به ایران رایج شده است. اکثر کشورهای اروپایی از بابین به عنوان یک برند شناخته شده استقبال می‌کنند. محصولات بابین شامل انواع غذاهای خشک برای سگ‌ها است که براساس نیازهای تغذیه‌ای تهیه می‌شوند. وجود ویتامین‌ها، مواد مغذی و معدنی در این غذاها، موجب می‌شود تا انرژی لازم به بدن سگ رسیده و مواد مغذی مورد نیاز او تامین شود. محصولات این برند با رعایت استانداردهای بالایی عرضه می‌شوند و بهترین گزینه برای شما خواهند بود.